Beantwoord

Geen geluid maar wel beeld


We hebben geen geluid maar wel beeld op tv. Kan er zo snel mogelijk een nieuwe software ingeladen worden?

En ja, we hebben alle stappen die we konden bedenken al ondernomen en uitgevoerd.

we zijn 11 juni 2019 lid geworden. We hebben toen al 8 dagen moeten wachten voordat het beeld werkte. Nu hebben we daar 3 dagen van kunnen genieten. Want nu doet het geluid het ineens niet meer.

Ik wil graag dat dit zo snel mogelijk( vandaag) nog wordt opgelost. We zijn dit namelijk zo beu aan het worden.
icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 27 June 2019, 13:18

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Even vermelden voor hulp van uit het forum, welk merk en type router, type tv ontvanger en of de tv HDMI ingang heeft.

En of het om glasvezel of DSL aansluiting gaat
Reputatie 7
Badge +5
Hi @Van de ven, zonder geluid is het kijken van TV een uitdaging! We helpen je dan ook graag. @BeMu heeft gelijk, wat meer informatie zou het helemaal afmaken. Maak je bijvoorbeeld ook gebruik van externe geluidsapparatuur. Ook wil ik je vragen om het geluid eens te ontkoppelen. Dit doe je zo:

1. Druk op SETUP tot het rode LED lampje 2 keer knippert
2. Druk 1 keer op de MUTE knop
3. Druk 1 keer op de TV knop
4. Het geluid is nu ontkoppeld
5. Zet nu de volumes van de TV afstandsbediening op 70%
6. Zet daarna het volume van de TV Box hoger

Succes! ☘️
Hebben alles al geprobeerd.
Reputatie 7
Hi @Van de ven, is het inmiddels gelukt? Zo niet dat zou je in dit geval het beste even telefonisch contact met ons op kunnen nemen, dan nemen we direct graag alles met je door zodat we de oorzaak kunnen achterhalen. Je kan ons bereiken via het gratis nummer 0800 0092. We zitten voor je klaar!
Ik heb hetzelfde probleem. Wel beeld maar geen geluid.....en geen setup knop dus kan de stappen niet doorlopen.
Kan de box kapot zijn?
Reputatie 7
Hi @Nickdavis, ik kijk graag met je mee! Hoe heb je de TV Box aangesloten? Zit deze rechtstreeks aangesloten op de TV in de HDMI poort? Bij wat oudere toestellen is er soms ook een DVI poort beschikbaar, deze geeft alleen beeld door. Zo te zien heb jij het nieuwer type TV Box en en afstandsbediening, deze kan je inderdaad op een andere manier koppelen. Hoe je dat doet vind je in dit topic (bij de laatste stap). Zou je dit eens willen proberen?
Hij heeft het wel gedaan dus door de ports komt het niet. Dat koppelen maakt ook geen verschil. Denk dat er iets aan de box kapot is.
Reputatie 7
Hey @Nickdavis, onze techneuten gaan ervoor zorgen dat dit probleem voor je wordt opgelost. Zodra we een terugkoppeling hebben ontvangen, nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op. Wél kan het iets langer duren dan dat je van ons bent gewend door de drukte van de afgelopen periode. Sorry voor het ongemak!
Wat is iets langer? Dit speelt nu al 2 weken. Zou graag weer alle zenders met geluid willen bekijken!
Reputatie 7
Hey @Nickdavis,

Tot dusverre jammer genoeg nog geen update. Mijn verwachting is dat we deze week een terugkoppeling ontvangen. Hulp is in ieder geval aanstaande!

Reageer