Beantwoord

Geen geluid op tv, wel beeld?

  • 1 March 2021
  • 6 reacties
  • 803 Bekeken

Vanochtend lag het modem er even uit. Sindsdien heb ik geen geluid meer, wel beeld. TV-geluid werkt wel op netflix of youtube, niet op de box. Het werkte tot nu toe prima. Herstart gedaan beiden afstandsbedieningen ge - mute en ont-mute, geprobeerd het geluid te koppelen (1-6 indrukken, daarna 996), kabel op een andere hdmi gedaan. Maar nu weet ik het niet meer. Suggesties?

icon

Beste antwoord door HazelGrace 14 March 2021, 23:04

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6

Hoi @HazelGrace, fijn dat het intussen is opgelost! Zou je met ons willen delen wat de oplossing is geweest? Daar kunnen we allemaal van leren! :blush:

Vanochtend lag het modem er even uit. Sindsdien routerlogin heb ik geen geluid meer, wel beeld. TV-geluid werkt wel op netflix of youtube, niet op de box. Het werkte tot nu toe prima. Herstart gedaan beiden afstandsbedieningen ge - mute en ont-mute, geprobeerd het geluid te koppelen (1-6 indrukken, daarna 996), kabel op een andere hdmi gedaan. Maar nu weet ik het niet meer. Suggesties?

issue got solved!!

Ik heb geen geluid op de tv; wel beeld. Ik heb al preset.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @gegmeijer, goed dat je dit aankaart. Ik krijg geen goede lezing van de TV Box in mijn lijnmeting. Zou je een powerflip kunnen uitvoeren op de TV Box? Dit doe je zo:

 

  1. Haal het modem (en eventueel de Media Converter) en de TV Box van de stroom. 
  2. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact.
  3. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen.
  4. De TV Box gaat nu opstarten.

 

Ook zie ik dat je nog in bezit bent van onze oude TV Box en ons oude TV Platform. Deze kan ik voor je omruilen als je hier akkoord mee bent. 

Omdat jij in het bezit bent van een Entone Amulet 515 TV Box, kan deze omgewisseld worden naar een Aria 610. Als jij akkoord gaat met de onderstaande punten, dan zet ik de TV Box swap ook direct in werking. Zodra de nieuwe TV Box bij jou binnen is én up and running is, dan kan ik de migratie verder aanvragen en zal ook jij vanaf dat moment binnen twee weken van het nieuwe platform kunnen genieten. 

In jouw My T-Mobile Thuis kan jij na de migratie eenvoudig Cloud Opnemen toevoegen aan jouw abonnement, waar kosten van € 5,00 per maand aan zijn verbonden. Jij zult daarnaast zelf een SCART-verlengstuk aan moeten schaffen als de TV geen HDMI-aansluiting heeft. Teletekst zul je niet meer kunnen bekijken na de migratie. 

Ook ontvang jij een e-mail en sms vlak voordat jij wordt overgezet naar het nieuwe platform én zul jij opnieuw moeten inloggen zodra jij bent overgezet. Tot zo ver alle belangrijke punten op een rijtje. Als jij hier nog steeds zo enthousiast over bent, dan hoor ik graag een virtule akkoord van je. Vervolgens ga ik dan verder voor je aan de slag! 

 

Hoor graag van je terug!

 

Goedemorgen,

 

Dank voor je reactie.

De powerflip had ik al enkele keren uitgevoerd. Inmiddels heb ik weer geluid. Hell graag ontvang ik een nieuwe tv-box.

 

met vriendelijke groet 

 

Graddie Meijer 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @gegmeijer, bedankt voor je snelle reactie. Ik heb zojuist de omruiling doorgezet. Als je nieuwe TV Box helemaal up and running is, kan ik hem laten overzetten naar ons nieuwe TV Platform. Geef je mij of één van mijn collega's een seintje om dit voor je te laten doen? Talk soon. 

Reageer