Beantwoord

Geen geluid via toslink uitgang Entone 515b op Panasonic SC-BTT105


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb dus de Entone amulet 515b aangesloten op de Panasonic via een toslink kabel.
Dit werkte dit in combinatie met de oude Amino m540 en de nieuwere aria vip box van Telfort altijd prima.
Nu met de Entone box, stilte, doodse stilte, zie ik een instelling over het hoofd of werkt die uitgang niet op de Entone, ik meen er iets over gelezen te hebben, maar kan het niet meer terug vinden.

Is een must dat het gaat werken, het geluid van de TV is bagger, lijkt of er een speaker stuk is.
icon

Beste antwoord door Anonymous 2 June 2019, 08:16

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 6
Ben het totaal niet eens met zijn reactie. Zo als ik al eerder zei, er zijn soms antwoorden die vele malen beter zijn, en veel mensen kijken dan niet verder dan het beste antwoord en dan kun je in een ander topic nog een keer je verhaal doen.


Edit: Gefeliciteerd met je nieuwe badges 😃
Just my 2 cents. en ben ik het helemaal mee eens.
Plus dat de zoekfunctie ook al slecht werkt, je krijgt zaken die nergens op slaan in de resultaten en daardoor zie je door de bomen het bos niet meer.🌳
Reputatie 6
Mijn zoekresultaten beginnen altijd als ik via hier zoek ergens bij 8 jaar geleden. Het is veel interessanter om recente zoekresultaten te laten zien. Er veranderd wel heel veel in 8 jaar.

Reageer