Geen gids Entone TV Box

  • 3 March 2020
  • 6 reacties
  • 311 Bekeken

Ik heb een entone hd tv box

sinds gisteren geen gids meer

vandaag herstel gedaan, nu alleen zwart beeld. 
ook ab werkt niet meer


6 reacties

Na nieuwe opstart komt de installatie tot “verbinding maken server”…..dan PLOP…..zwart!

Reputatie 7
Badge +14

Beste @johnenina  Welkom in de community van T-Mobile.

Hopelijk komt het snel weer goed. Heb je alles al van de stroom gehad en weer aangezet?

Misschien kan een klant je van advies dienen en anders moet je wachten op de hulp van een 🏠 moderator.

Als je iets wil toevoegen of verwijderen in je bericht ‘klik je rechts onder je bericht op de ….. 3 puntjes’. 

Groetjes!

 

 

Hoi, ja alle acties geprobeerd 

dus ook spanningsloos maken 

gaat het niet meer doen 

pas een paar weken oud

Reputatie 7

Hi @johnenina, dat gaan we oplossen! Hoe heb je de TV Box aangesloten? Als je gebruik maakt van een powerline adapter of switch dan kan het soms zijn dat de TV Box de update niet op kan halen. Sluit in dit geval de TV Box even rechtstreeks aan op de modem totdat hij de update heeft geïnstalleerd en je weer beeld hebt. Daarna kan je de TV Box eventueel weer aansluiten via de powerline adapter. Mocht het helemaal niet meer werken laat het mij dan even weten en houdt de TV Box (rechtstreeks) aangesloten, dan geef ik hem vanuit hier een fabrieksreset!

Nee er zit geen powerline adapter of switch tussen. 
beeld is zwart gebleven tot vanmiddag…….PLOP, daar was weer veeld. 
werkt nu prima. 
lijkt inderdaad op een update die niet goed doorkomt. 
voor nu opgelost. 
Bedankt

Reputatie 7

Hey @johnenina,

Top om te horen! Mocht je TV Box alsnog kuren vertonen dan weet je ons te vinden. :wink:

Reageer