Geen HD beeld

  • 2 March 2019
  • 2 reacties
  • 172 Bekeken

Vanaf mei 2018 bezig met T-Mobile om HD beeldkwaliteit te krijgen. Helaas tot februari 2019 bezig geweest met dit probleem. Net zoals alle anderen op dit forum lang voor de gek gehouden. Alles geprobeerd wat hier op het forum word vermeld. En als je er dan achter komt dat ze al die tijd weten van het probleem maar gewoon een spelletje met jou spelen. Ze gaan in alles mee doen alsof ze de echt begaan zijn met jou. Dat is helaas niet zo. Onlangs voor de laatste keer gebeld naar klanten service. En nu ik duidelijk maak dat het probleem ook op het forum staat een ik de gesprekken met T-Mobile allemaal opneem geven ze route dat het meestal geen stabiel HD signaal kunnen bieden. Ze hebben dat geprobeerd uit te leggen met een idioot technische uitleg in een e-mail. Let op zelfs externe bedrijven die in neem van T-Mobile bij jou komen repareren weten dit. Maar doen alsof ze de goede partij zijn en alles geprobeerd hebben om je te helpen. Ik heb meteen opgezegd. Ze betreuren mijn opzegging. Maar vragen me helaas niet waarom ik ga. Heb vandaag doos binnen gekregen met verzoek alle apparatuur etc binnen 30 dagen te retourneren. Mocht ik in GEBREKEN BLIJVEN DAN WORDEN ER KOSTEN IN REKENING GEBRACHT VOOR DE APPARATUUR. DENK DAT IK OOK EEN DOOS GA STUREN MET DAARIN EEN VERZOEK OM HET JAAR DAT IK WEET IK HOEVEEL UREN BEZIG BEN GEWEEST MET BELLEN, ANDERE KABELS, MONTEURS, ALLES OMZETTEN ETC ETC ETC OM HD BEELDKWALITEIT TE KRIJGEN EN NOOIT HEB GEKREGEN AAN MIJ TE VERGOEDEN. DUS IN GEBREKEN STELLEN VOOR NOOIT GELEVERDE DIENSTEN ZOALS OVEREENGEKOMEN MET T-MOBILE! MIJN OPROEP AAN IEDEREEN DIE AL HEEL LANG BEZIG IS OM HD BEELDKWALITEIT TE KRIJGEN. OPZEGGEN. JE ZULT HET NOOIT KRIJGEN. IK GA DE TELEFOON GESPREKKEN DIE IK HEB OPGENOMEN DOORSTUREN AAN RECHTSBIJSTAND. IK WIL VOOR DEZE ZOOI EEN EERLIJKE VERGOEDING. OPZEGGEN ALLEMAAL. DAN KRIJGEN WE DEZE GIGANTEN OP DE KNIEËN.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Om echte Full HD of UHD op de tv te krijgen en er ook van te genieten zal de gehele keten hier aan moeten voldoen, dus van de camera tot aan de ontvanger (tv) thuis, en dan nog zal m.i. de beperking van het vermogen van de mens om kleurspectrum waar te nemen een rol kunnen spelen.

Daarnaast zal er toch een voldoende bandbreedte nodig zijn van van minimaal 20mb via glasvezel of dsl waarbij glasvezel de voorkeur heeft, en HD is wel degelijk HD dit verschil is duidelijk te zien bij b.v. Boomerang waar mijn zoontje vaak naar kijkt eerder SD sinds een tijdje een HD zender het verschil met eerder is enorm.
Reputatie 7
Hey @Janjansen2019,

Wow wat een verhaal! Ik had je graag een kant en klare oplossing geboden. Nu zie ik dat het resolutie probleem waar jij de dupe van bent, nog in onderzoek is. Bij de nieuwe firmware update hopen we dit hardnekkige probleem op te lossen. Onze technische dienst werkt hard om dit zorgvuldig op te lossen. Inmiddels zie ik dat je ons binnenkort gaat verlaten.☹️Jammer genoeg hebben we dit niet tijdig voor je kunnen oplossen en je kunnen behouden als klant. Ik baal dat je zo'n gevoel hebt overgehouden aan je T-Mobile Thuis avontuur. Alle apparatuur kun je trouwens kosteloos naar ons retour sturen, daar hoef je je geen zorgen over te maken! Wel raad ik je aan om het verzendbewijsje te bewaren. Mocht je nog vragen hebben dan kun je altijd bij ons terecht.

Reageer