Geen hulp vanuit klantenservice

  • 15 April 2020
  • 1 reactie
  • 142 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Al een week kan ik geen tv zenders ontvangen (alle stappen al doorlopen met klantenservice)

Nu wordt mijn klacht intern doorgezet en wordt ik gebeld voor een oplossing. Nu wacht ik al 7 dagen op een telefoontje. Ondertussen al 2 keer met de klantenservice aan de telefoon gehangen en de enige actie die wordt ondernomen is een berichtje intern versturen met de vraag of het sneller geregeld kan worden. 

Ronduit slecht. 

Graag actie vanuit T-Mobile om dit probleem op te lossen. 

Piotr 3 jaar geleden

Hey @StPr,

Pfoe daar zou ik ook niet gelukkig van worden. :disappointed:  Ik neem aan dat je alle stappen netjes hebt doorlopen met mijn collega? Verder zie ik inderdaad een taak uitstaan bij onze techneuten. Zodra we een update ontvangen, ben jij de eerste die het hoort. Graag geef ik je als tip mee om TV Anywhere als tijdelijke noodoplossing te gebruiken om toch TV te kunnen kijken. Over de kosten hoef je je ook geen zorgen te maken, geef ons een seintje zodra alles naar behoren werkt, dan dienen we graag een vergoeding voor je in. Sorry voor het ongemak, maar weet dat alles in gang is gezet om dit voor je op te lossen. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hey @StPr,

Pfoe daar zou ik ook niet gelukkig van worden. :disappointed:  Ik neem aan dat je alle stappen netjes hebt doorlopen met mijn collega? Verder zie ik inderdaad een taak uitstaan bij onze techneuten. Zodra we een update ontvangen, ben jij de eerste die het hoort. Graag geef ik je als tip mee om TV Anywhere als tijdelijke noodoplossing te gebruiken om toch TV te kunnen kijken. Over de kosten hoef je je ook geen zorgen te maken, geef ons een seintje zodra alles naar behoren werkt, dan dienen we graag een vergoeding voor je in. Sorry voor het ongemak, maar weet dat alles in gang is gezet om dit voor je op te lossen. 

Reageer