Beantwoord

geen interactieve tv

  • 29 December 2020
  • 7 reacties
  • 137 Bekeken

Ik heb sinds gister een home pakket ontvangen.

Nu lukt het allemaal redelijk maar ik krijg interactieve tv niet geïnstalleerd. Wat moet ik waar invullen en waar kan ik de code's vinden. automatisch verbinden lukt niet. is er iemand die me verder kan helpen. Er is een wifi versterker aangesloten.

icon

Beste antwoord door soepkip67 29 December 2020, 16:29

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Petraver ,

 

Heb hier een link:Handleiding T-Mobile TV

Dit is een handleiding

Heb hier nog een link: Alles in 1 instructie

ps de link is klikbaar

Als het niet lukt meld het hier dan weer . Dan proberen we je verder op weg te helpen. Vermeld dan wel duidelijk wat je allemaal al gedaan hebt.

Reputatie 7
Badge +4

Aanvullend op @soepkip67 ; de codes vind je in de brieven en mailings die je eerder hebt ontvangen (TV klantnummer - dus niet regulier klantnummer - en pincode. Deze gegevens kun je ook op de MyT-Mobile omgeving. Let op dat je op Thuis klikt. 

Dank je wel soepkip. Het is gelukt.

 

Reputatie 7
Badge +7

@Petraver ,

Dat is goed om te lezen, nu kan je echt genieten van alle diensten. 😏

Mocht je ooit nog iets willen weten, stel hier gerust je vraag en we proberen het op te lossen.

 

ik heb nog 2 vragen. Ik krijg mijn printer niet op het internet aangesloten en ik krijg nog geen overzicht van de app's op mijn tv.help

 

De app knop heb ik inmiddels gevonden

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Petraver ,

 

Je TV zul je met internet moeten verbinden via een internet kabel of via de wifi. De naam en toegangscode van de wifi staat als het goed is achter op of aan de zijkant van de modem/router. Bij de Zyxel router zit een los kaartje met deze gegevens.

Hier een topic: Modem T-Mobile met informatie over het Zyxel modem

Voor het verbinden van de printer kun je het beste de handleiding even doornemen. Als je deze niet hebt kun je deze opzoeken via Google.:wink:

Als je weer een stap verder bent, meld het hier en we proberen je verder op weg te helpen

Reageer