Beantwoord

Geen internet na installatie

  • 16 June 2021
  • 2 reacties
  • 108 Bekeken

Hoi,

 

Sinds 3 juni overgestapt naar tmobile thuis, helaas tot op heden geen internet ! er gaat iets mis met het activeren van de signaal, echter werd er daarna verteld dat er problemen zijn in de wijkkast. Ik kom helaas niet verder en heb zelf contact opgezocht met KPN. Er zijn tickets aangemaakt maar ik heb het gevoel dat dit niet goed komt zonder druk op te zetten door iemand van hogerop. Er is al flink contact geweest maar vanaf mij kant. T mobile zegt heletijd dat ze terug bellen maar ze bellen helemaal niet terug en het word zogenaamd elke keer opgelost voor morgen/ voor het weekend. Maar dan weer niks. Begin het nu wel zat te raken. Nadat ik Vandaag weer gebeld had ben ik het wel helemaal zat. Er zijn 2 monteurs van KPN geweest & 2 van T-Mobile. Maar ze blijven me maar van het kastje naar de muur sturen. Vandaag had ik gebeld en werd me weer het zelfde onzin verteld dus wou abbonement opzeggen. Zouden ze me doorverbinden maar hangen op tot 2 x toe???? SLECHTSTE KLANTENSERVICE OOIT!!!

icon

Beste antwoord door Lisa 17 June 2021, 13:32

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Dat een klantenservice terug belt al hebben ze het beloofd is een utopie en kan men gerust vergeten, helaas is het de harde waarheid, en als ze al terug bellen heb je er bijna nooit wat aan.

Het beste is om voor men een keuze maakt een onderzoek te doen op de diverse sites zoals internetten.nl of trustpilot enz. hoe de beoogde provider scoort, en heel eerlijk gezegd hoewel het bij mij wel altijd goed heeft gewerkt, (kom nog uit de Vodafone tijd) zie je met name bij T-Mobile relatief veel negatieve reacties.

Reputatie 7

Hi @Jaouad98, super dat jij hier op de Community jouw verhaal deelt! Allereerst welkom bij T-Mobile Thuis. Ik ben gelijk een kijkje gaan nemen achter de schermen om jou hier zo goed mogelijk mee te helpen. Ik zie dat het balletje momenteel nog bij KPN ligt. Voor de zekerheid heb ik dit ook gecheckt bij een collega van een andere afdeling. KPN zal jou zo snel mogelijk met een anoniem nummer terugbellen om dit verder op te pakken. Ik had heel graag gelezen dat jij hier een ander gevoel aan over had gehouden. Weet dat wij jou hier zo goed mogelijk mee proberen te helpen. Ik hoop dat KPN heel snel contact opneemt om dit verder samen met jou af te stemmen, zodat jij optimaal kan gaan genieten van jouw abonnement. Mocht jij nog andere vragen hebben, stel die dan gerust! 😊

Reageer