Beantwoord

Geen overzicht T-Mobile thuis

  • 15 October 2019
  • 4 reacties
  • 218 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties


Goedemiddag. Sinds gistermiddag heb ik T-Mobile thuis. Gelijk wilde ik het klantvoordeel inschakelen (ik heb ook een mobiel abonnement bij T-Mobile), maar hij gaf een foutmelding aan. Ik heb gebeld naar de klantenservice en zij heeft het klantvoordeel aangezet. Maar alsnog kon ik geen extra zenders uitkiezen (€7,50 tegoed). Ze vertelde me aan de telefoon dat het onder het kopje ‘overzicht’ staat, samen met allemaal informatie over je abonnement. Maar bij mij staan er helemaal niks… Ze zei dat gisteravond of vandaag weer moest kijken & dat alles dan prima werkt, maar helaas is het nog hetzelfde. Iemand hetzelfde probleem gehad? Moet ik nou weer bellen of zijn ze mijn installatie nog aan het verwerken? 

icon

Beste antwoord door Piotr 21 October 2019, 13:51

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mdejong 

Dat is raar. Je kunt kijken op een laptop of een andere browser of dat verschil brengt?

Hallo@Mdejong 

Dat is raar. Je kunt kijken op een laptop of een andere browser of dat verschil brengt?

Helaas, werkt ook niet. Er staat alleen ‘overzicht’, verder niks. Onder de andere kopjes kan ik ook niks vinden over mijn abonnement of andere informatie. Daarnaast doet ‘tv anywhere’ het ook niet. Die geeft aan dat de combinate van mijn klantnummer + tv pin onjuist is… Er ging al wat fout bij de overstapservice en ik ben bang dat er meer fout is gegaan. 😅

Reputatie 7
Badge +15

Je zal het eens na moeten vragen bij de klantenservice, Ik denk dat er inderdaad iets niet klopt.

Reputatie 7

Hey@Mdejong,

Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice. Zo te zien is gelukkig je Klantvoordeel geactiveerd!

Je TV-Voucher kun je probleemloos activeren binnen je My T-Mobile Thuis omgeving onder het kopje “T-Mobile Klantvoordeel” en vervolgens het knopje “Extra TV”. Daar kun je per pakket je tegoed inzetten. Onder “instellingen” vind je ook je TV-klantnummer en pincode. Laat ons weten of het is gelukt. :smile:

Reageer