Beantwoord

Geen radio na eerdere storing

  • 19 November 2018
  • 4 reacties
  • 412 Bekeken

Beste Sander, ondanks de melding dat er geen storingen zijn toch (nog steeds) geen radio. TV en Internet werken beide. Wanneer er naar radio geschakeld wordt geen geluid van de radio. Wel is op de TV het logo van de gekozen radiozender zichtbaar. Resetten van set top box en modem lost niets op. TV en Internet blijven gelukkig werken na reset.
icon

Beste antwoord door Brian 23 November 2018, 11:52

Bekijk origineel

4 reacties

NNee me tv deed het niet!
Reputatie 7
Hi hv121456, daar gaan we meteen naar kijken! Ik zie dat je twee TV Boxen gebruikt, speelt dat op beide TV Boxen of slecht op één? En hoe heb je de TV Boxen aangesloten? Zijn deze rechtstreeks aangesloten op je TV of via bijvoorbeeld een versterker? Als dit laatste het geval is zou je het dan eens rechtstreeks op de TV willen testen? Ik hoor graag van je!

@samirakat85 Ik zie op 18 en 19 november inderdaad verstoring op jouw TV ontvangst. Zo te zien is er op 19 november een reset uitgevoerd en vanaf dat moment ziet alles er gelukkig goed uit! Mocht je nog problemen ervaren laat het dan zeker weten!
Sinds gister werkt het weer? Naar mijn gevoel weinig anders gedaan dan afgewacht. In de tussentijd bleef TV en Internet gewoon werken. Sinds gister dus alles weer.
Reputatie 7
Hi hv121456, goed om te horen dat het zichzelf opgelost heeft. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen laat het dan zeker weten!

Reageer