Beantwoord

geen signaal na schakelen tussen HDMI aansluitingen

  • 26 October 2017
  • 2 reacties
  • 339 Bekeken

Reputatie 2
het gebeurd regelmatig dat ik geen beeld heb als ik terug schakel van mijn PC (HDMI3) naar de TV tuner (HDMI2) dit gebeurd zowel bij mijn hoofdtuner (incl opname) als bij mijn extra tuner (zonder opname)

nadat alle stroom van de tuner af is gehaald en de tuner weer inschakel...dan heb ik weer beeld!

is dit een bekend iets? wordt het opgelost?
icon

Beste antwoord door Brian 31 October 2017, 14:22

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hi Walter, ik vermoed dat dit te maken heeft met je receiver of TV. Ik heb er zelf geen last van maar een vriend van mij heeft hetzelfde probleem met een Onkyo versterker en in dit geval een Ziggo TV-Box. De TV-Box geeft wel een signaal maar deze wordt na het omschakelen niet opgepikt door de receiver waardoor het beeld op zwart blijft. Krijg je wel beeld wanneer je de TV en/of receiver uit en weer aan zet of blijft het beeld dan ook op zwart? Als dat laatste het geval is laat het mij dan even weten dan gaan we dit verder uitzoeken! Ik hoor dan ook graag wat voor opstelling je precies gebruikt.
Reputatie 2
het zijn 2 verschillende generaties Philips TV's....en heb dit probleem niet eerder gehad toen ik Ziggo had....zap zowiezo vaak heen en weer tussen HDMI1 en 2 en 3!

Reageer