Beantwoord

geen/slecht beeld vanaf begin abonnement

  • 11 April 2021
  • 6 reacties
  • 91 Bekeken

Sinds een aantal dagen hebben wij t-mobilethuis. Alles is geïnstalleerd door een monteur. Internet doet het prima, maar de televisie is een ramp. Nog geen programma in een keer kunnen kijken. Doorlopend een vastlopend beeld, grijs scherm of blokkerig beeld.

Alles al meerdere keren gereset. Wat kan ik nu nog doen?

icon

Beste antwoord door v.d.wijngaard 15 April 2021, 16:18

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Goedenavond @v.d.wijngaard 

Hoe is het tv kastje verbonden met het modem? Via een directe netwerkkabel of iets anders?

Groet, Folkert

Bij 2 van de 3 mediaboxen hetzelfde probleem. Alles bedraad. Ik krijg bij beide boxen een foutmelding. Zie foto. 

 

Reputatie 7

Hoi @v.d.wijngaard ,

Goed dat je dit bij ons op de Community aankaart! Ik zie dat er zojuist contact is geweest met de telefonische klantenservice en zij zijn direct voor je aan het werk gegaan. Ik begrijp dat er voor is gezorgd dat er een monteur bij je langskomt. Deze zal ter plekke de situatie nalopen en zorgen dat er een oplossing komt. Excuses voor het ongemak! Mocht je in de tussentijd vragen hebben, laat het vooral weten. We zitten voor je klaar. 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @v.d.wijngaard ,

 

Heb nog een tip als het tv kijken helemaal niet lukt.

Kijk dan even in het volgende topic: Geniet van het nieuwe tv anywhere

Je kan dan tv kijken via pc/ laptop, tablet of smartphone

Bedankt voor de tips. Na nog de nodige keren proberen hebben we de oude update, waardoor alles vastliep, kunnen passeren. Een nieruwe update kwam binnen en het lijkt nu goed te gaan.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @v.d.wijngaard ,

Dat is goed om te horen. Houdt ons op de hoogte mocht het weer mis gaan. Veel kijk plezier gewenst. 

Reageer