Beantwoord

Geen televisie van Thuis

  • 9 May 2017
  • 3 reacties
  • 422 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hoi,

Sinds 2 mei hebben we T-mobiel Thuis.
Er zou een monteur komen voor de installatie. Is niet gebeurt, dus hebben we het zelf moeten doen.
Dan begint het al. Alles zenders terug kijken gaat helaas niet en is zeer beperkt.

Pluspunt: het beeld is wel heel goed.

Vanmorgen begint de ellende. Geen tv meer. Resetten, stekkers eruit en opnieuw proberen. Niets werkt. Uiteindelijk klantenservice gebeld en de hele riedel doorgelopen. Het zou doorgezet worden naar de technische dienst. Een uur later nog eens gebeld, maar ze hadden nog geen terugkoppeling van de t.d. Het zal wel morgen worden.

Als ik dan naar revieuws kijk, wordt ik al kriebelig en wordt de angst dat we dagen zonder tv komen te zitten steeds groter.
We hebben nu al de neiging het contract te stoppen. We zitten hier met een groot gezin en wij en de kids worden echt niet vrolijker van een paar uurtjes zonder tv.

Internet werkt trouwens wel goed.
Maar we hebben wel al spijt dat we de overstap naar T-mobiel gemaakt hebben, want de service verloopt echt niet zoals je zou verwachten.

Ik hoop dat het morgen goed komt en onze angst weggenomen wordt.
icon

Beste antwoord door porse 11 May 2017, 13:47

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Nou porse, dat is geen vliegende start. Ik kan de storing niet verhelpen, maar ik kan je wel uitleg geven over ons product. Bij deze:

Bij onze DSL abonnementen gaat het om een zelf-installatie. Hier is dus geen monteur voor nodig. Lukt de installatie nou niet, om wat voor reden ook, dan bieden we wel een monteursgarantie (gratis).

Stel nou dat er onverhoopt een storing voorkomt en wij hebben hier onze technische dienst voor nodig, dan zal de klantenservice een terugkoppeling geven. Het heeft dan ook geen zin om terug te bellen (mag wel), want waarschijnlijk is er nog niets te melden. Ook is het mogelijk dat je gebeld wordt door een monteur voor een afspraak als blijkt dat er een monteur nodig is. Als het probleem diep in het netwerk zit, kan dit enkele dagen duren voordat de oplossing gevonden wordt. Laat ik voorop stellen dat het ook in ons belang is om een storing zo snel mogelijk op te lossen.

Kortom, voor nu is het nog afwachten, we doen ons best!
Gistermiddag was het probleem spontaan opgelost. Wij hopen ook dat dit een eenmalig probleem is geweest en dat we nu zorgenloos weer van tv kunnen genieten. Een keer een storing van een paar uurtjes kan ik mee leven, maar het moet echt geen dagen duren. We hopen op het beste, want we hadden onze schoondochter ookal aangeraden naar T-Mobiel te gaan. Duimen dat het een goed advies is:)
Reputatie 7
Ah, dat is fijn nieuws! Het lijkt erop dat de technische dienst het euvel gevonden heeft. 😃 Bedankt voor het advies binnen de familie. En, mocht er iets zijn, dan staan we voor jullie klaar!

Reageer