Beantwoord

Geen TV

  • 25 September 2019
  • 2 reacties
  • 237 Bekeken

Sinds afgelopen maandag 23/9 klant geworden bij Tmobile..... sinds de dag van vandaag 25/9 is het probleem nog steeds niet verholpen. Ik kan nog steeds geen TV kijken in de woonkamer en ben verplicht om de app Tv anywhere te downloaden zodat ik TV kan kijken op advies van hun medewerkers. Daarnaast zou ik volgens de klanten service een mail van de technische afdeling moeten krijgen met een terugkoppeling waarom mijn kastje niet werkt. Ik zit hier nu al bijna 3 dagen op te wachten maar geen enkele mail of reactie dat ik weet wat er gaat gebeuren.
vervolgens probeer ik contact op te nemen met de klantenservice maar ik sta al dik 45 min te wachten.
ik heb 2 telefoon abonnementen en tmobile thuis lopen momenteel maar zodra contract voorbij is zal ik zeker nadenken om een andere provider te zoeken

icon

Beste antwoord door Geniva 26 September 2019, 13:48

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hallo @Mencey

De wachtijd bij de technische helpdesk is inmiddels opgelopen tot 10 dagen.

wellicht dat we je hier verder kunnen helpen met het vinden van de oorzaak.

heb je het tv kastje rechtstreeks aangesloten met de bijgeleverde kabel of zit hier een switch of powerline adapter tussen ?

Koppel de netwerkkabel van het tvkastje los en geef deze een reset door minimaal 30sec het resetknopje in te drukken met een tandenstoker.

Reset nu ook het het modem door met een tandenstoker het resetknopje 30sec ingedrukt te houden. als het goed is heb je na 5 min weer internet. op de tv zie je als het goed is linksonder een melding dat de kabel niet is aangesloten. sluit deze pas aan als je internet verbinding werkt.
Reputatie 1
Hi @Mencey , ik vind het jammer dat je er met zo een gevoel instapt en begrijp dat dit niet de service is die je had gewenst. Ook wij heb het liefst een feilloze installatie. Technische problemen zijn jammer genoeg niet altijd te voorkomen. Maar wat wij niet kunnen voorkomen gaan we wel voor je oplossen! 😉

Wij willen jou zo snel mogelijk maar vooral zo goed mogelijk helpen. Onze technische dienst doet er alles aan om ervoor te zorgen dat jij je TV Box met opnamefunctie kan gebruiken en dat het probleem goed wordt opgelost zodat het niet weer gebeurd. Ik vraag je daarom om nog een klein beetje geduld.

Ik zie dat de tweede TV Box het wel doet! Misschien is het een idee om die tijdelijk in de woonkamer aan te sluiten, zodat je in ieder geval in de woonkamer TV kunt kijken. Dan kun je in de tussentijd de TV Anywhere App als tijdelijke oplossing voor in de slaapkamer gebruiken. Wij gaan er alles aan doen om van jou weer een tevreden klant te maken!

Reageer