Beantwoord

Geen tv

  • 6 October 2019
  • 5 reacties
  • 321 Bekeken

Vandaag dacht ik lekker motogp te gaan kijken maar nee error op de tv. Het beeld en geluid doet het hooguit 3 seconden en daarna staat hij vast. Alle stappen uitgevoerd inclusief het modem van de spanning ook dat werkt niet.
Als sinds ik ben overgestapt alleen maar gezeik met tmobile thuis al twee keer een monteur langs moeten komen waarop ik ook elke keer twee weken moet op wachten want er is maar 1 monteur hier in de omgeving is. Dit is echt slecht ben er ook helemaal klaar mee, service van tmobile hoef je ook niet te verwachten. Dus ik wil gewoon opzeggen heb nog nooit zoveel gezeik gehad bij ziggo en als er iets was duurde het hooguit twee dagen dat er een monteur was. Totaal kansloze bedoeling hier bij tmobile
icon

Beste antwoord door TAVL 7 October 2019, 18:34

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen @Gwendo86,

Dat is niet tof. Natuurlijk wil je gewoon zuiver, scherp beeld. In welk gebied woon je? Klinkt namelijk als een probleem dat in een aantal regio's bij een aantal klanten speelt en waar T-Mobile samen met de netwerkprovider mee bezig is om tot een oplossing te komen. Helaas verloopt dit niet vlot, waardoor de storing kan blijven optreden. Een tussentijdse oplossing kan zijn om via TV Anywhere te kijken en dit te streamen naar jouw TV. Dit kan via Chromecast, AppleTV of mirrorcast. Het is niet optimaal, maar daarmee kun je in de tussentijd wel storingsvrij kijken.

Aangezien dit een klant-helpt-klant forum is kan ik niet in jouw gegevens en dus ook niet bekijken wat er allemaal gebeurd is of jouw abonnement wijzigen. Webcare leest mee reageert doorgaans binnen 24 tot 48 uur.
Ik zit in de omgeving Breda en nog steeds geen tv. Staat ook dat er geen storingen zijn
Reputatie 7
Badge +4
In die regio is helaas bij enkele klanten een hardnekkige storing op netwerk niveau, waardoor dit probleem zich kan uiten.
Inmiddels werkt alles weer maar wat een drama is het toch
Reputatie 7
Badge +4
Het probleem in de regio Breda zou voorbij moeten zijn.

Reageer