Beantwoord

geen tv

  • 30 November 2020
  • 1 reactie
  • 84 Bekeken

Beste Tmobile,

ik zit al drie maanden met het zelfde probleem en aangezien elke week aan de telefoon hangen niet helpt even een andere manier. Ik ben sinds drie maanden dus op mijzelf gaan wonen en werd mij tmobile aangeraden voor tv en internet omdat ik ookal een mobiel abonnement bij jullie heb. IK HEB ONTZETTENDE SPIJT!!!!!!!!!! Mijn tv box werkt niet en dit is mijn derde die is opgestuurd.. alle drie geven ze geen signaal! Na 100 keer al contact te hebben gezocht en te horen gekregen dat ze mijn internet opnieuw gaan controleren  WAAR HET DUS NIET AAN LIGT! Was er anderhalve maand geleden eindelijk een slimme collega die wel weet wat er aan de hand is maar dit probleem niet bij jullie ligt maar via kpn? Opgelost moet worden en dus speelde deze mevrouw het door naar de technische dienst. Ik kreeg een belletje van kpn dat deze meneer mijn internet ging checken maar dit vanaf afstand kon en er werd opgehangen voordat ik iets kon zeggen. Weer een klacht ingediend bij tmobile… ik wil dat dit word opgelost want ik betaal maar ontvang dus niks? Frapant. 
 

nog even voor de duidelijkheid mevrouw die mij wel kon helpen zei dus dat er iemand anders mijn tv diensten ontvangt en dat het een kwestie is bij kpn van een kabeltje verlegen. Spijtig dat ze dus dan steeds internet komen checken?

 

 

 

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 22 April 2021, 14:39

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Lisavanderkaan,

Goed dat je aan de belt trekt en mijn diepe, diepe excuses voor zowel het probleem dat je ervoer als ook mijn late reactie. Ik vind het jammer dat ik je destijds niet bij kon staan. Daarentegen ben ik wel erg blij om te zien dat het enkele dagen na jouw bericht is opgelost. Mocht de Community of ik nog iets voor je kunnen betekenen, geef het gerust aan en ik probeer jouw topic nauwlettend in de gaten te houden!

Reageer