Beantwoord

geen TV

  • 4 January 2021
  • 1 reactie
  • 112 Bekeken

Sinds 2 maanden ben ik overgestapt naar T mobile.

Helaas heb ik al meerdere keren geen TV gehad. Ik moest blijven resetten en resetten. Hel avonden geen tv. T mobile was telefonisch niet bereikbaar. Bij mijn vorige provider kreeg ik automatisch geld terug, omdat een dienst niet geleverd was. Ik ben benieuwd hoe dat bij T mobile zit...

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 5 January 2021, 20:59

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hi @MirjamdL, fijn dat je ons inlicht! Allereerst vind ik het persoonlijk het belangrijkst als we ervoor zorgen dat je weer van vlekkeloos beeld kan genieten. Daarom heb ik uitgebreid de verbinding gemeten, en ik zie inderdaad een lichte ruis optreden. Heb je kortgeleden nog last gehad van het beeld of praten we over enkele weken terug? Ik vermoed dat je ook met het bekabelde internet soms traagheid kan ervaren, is dit nog recent opgetreden?

Ik hoor het graag, want dit is iets wat wij in dit geval snel voor je op kunnen lossen!

Reageer