Beantwoord

Geen tv anywhere meer op mijn mobiel

  • 22 September 2018
  • 1 reactie
  • 394 Bekeken

Helaas heb ik sinds woensdag (halverwege de wedstrijd van Ajax) op de tv app geen verbinding meer. Kreeg telkens de melding oeps...... Uit frustratie de app maar verwijderd en een dag later weer geïnstalleerd. Nu kreeg ik een melding dat het maximale van 3 gelijktijdige streams is geactiveerd of zo.
Heb wel vorige week een Chromebook gekocht en de vrouw heeft daar ook wel tv op gekeken. Enig idee wat er hier gebeurt en hoe ik gewoon tv kan blijven kijken op mijn gsm, de gsm van mijn vrouw en op onze nieuwe Chromebook?
Groetjes Serge
icon

Beste antwoord door Sterre 26 September 2018, 12:15

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi Serge1985,

Toegegeven, dat is inderdaad een ongelukkige timing. Hopelijk heb je de wedstrijd nog op een andere manier kunnen volgen.

Goed dat je al het een en ander geprobeerd hebt! Je kan TV Anywhere inderdaad op drie apparaten tegelijk kijken. Heb je jouw inloggegevens gebruikt op een ander apparaat nog toevallig? Het helpt om daar uit te loggen en de app te verwijderen. Kun je dit ook proberen op de andere apparaten? Vervolgens kun je de app natuurlijk weer opnieuw installeren. Ik hoor graag of ik je hierbij kan helpen!

Reageer