Beantwoord

Geen TV Anywhere mogelijk

  • 9 April 2018
  • 5 reacties
  • 134 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 14 reacties
Waarom is het niet mogelijk om TV anywhere te gebruiken tijdens het onderhoudswindow, dit heeft niets met tv te maken maar met internet verbinding ?
Met spoed oplossen svp....

Ik moet mijn klantnummer en tv pincode opnieuw invoeren en krijg dan de melding dat een van beide foutief is !!!!
icon

Beste antwoord door Sterre 9 April 2018, 12:05

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hi kkqs,

Ik begrijp je vraag nog niet helemaal goed, kun je me hier meer duidelijkheid over geven? Wat bedoel je precies met onderhoudswindow en dat het niets te maken heeft met TV?

De TV Anywhere App kun je gebruiken op jouw mobiele telefoon of tablet. Ik zie dat je deze functie al geactiveerd hebt in jouw account, dat is in ieder geval stap 1! Je logt in met je TV-klantnummer en TV-pincode. Deze gegevens vind je terug in jouw My T-Mobile Thuis account onder 'Instellingen'.

Ik hoor graag of ik op deze manier jouw vraag heb beantwoord. Heb ik dat niet, verneem ik graag van je wat je vraag precies is. Ik help je op weg!
Op 9 april om 01.00 startte het onderhoud bij T-mobile waardoor TV kijken niet meer mogelijk was.
Ik denk geen probleem dan schakel ik over naar TV anywhere op mijn ipad.
Ik start TV anywhere op en moet dan mijn klantnummer opgeven en mijn TV pincode, beide vul ik in maar in plaats van toegang te krijgen verschijnt de foutmelding dat een van beide ingevoerde nummers onjuist is. (De ingevoerde gegevens zijn correct)
Daarna heb ik hierover een melding gemaakt in dit forum met de vraag of dit mogelijk verband hield met het geplande onderhoud dat aan de gang was. TV anywhere werkt via internet dus volgens mij zou dit gewoon moeten werken.
Veel duidelijker dan dit kan ik het niet uitleggen.
Reputatie 7
Helemaal mee eens, super duidelijk zo! Bedankt voor je uitleg.

Dat heeft inderdaad niets te maken met het onderhoud aan de TV Box. We hebben er juist voor gezorgd dat de TV Anywhere App én het internet beschikbaar bleef zodat onze klanten 's nachts gewoon TV konden kijken. Wat gek dat die van jou het niet deed! Doet 'ie het nu wel weer?
Die van mij en die van mijn vrouw doen het nu beide weer.
Het blijft vreemd dat ik een foutmelding krijg als ik de gegevens waarom gevraagd wordt juist invul.
Reputatie 7
Hi KKqs, dat is inderdaad vreemd. Bij de updatemelding werd specifiek aangegeven dat TV Anywhere beschikbaar bleef. Als het bij de volgende update nog een keer mocht gebeuren zou je dan het tijdstip willen noteren? Dan gaan we dit verder uitzoeken. Goed om te horen dat alles inmiddels weer werkt!

Reageer