Beantwoord

Geen TV beeld

  • 18 December 2019
  • 3 reacties
  • 149 Bekeken

Ik hem t-mobile thuis binnen gekregen en alles geinstallerd, telefoon doet het, internet werkt ook. Nu de TV blijft een probleem, de TV-klantnummer en TV-pincode zijn ingevoerd maar krijg wel de gids voor en zodra ik wil gaan kijken wordt het beeld zwart, de modem herstart maar blijf het zelfde, nieuwe UTP snoer er tussen, weer het zelfde. Ik krijg maar geen beeld. Als ik het via de mobiel ga steamen heb ik wel beeld. Wat doe ik fot zodat het kastje niet werkt?

icon

Beste antwoord door Waqqas 18 December 2019, 17:51

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @123TV456 

Heb je DSL of glasvezel?

Probeer eens de tv box van het stroom halen UTP verwijderen.

Modem ook voor ~10 seconden van het stroom.

Reset de mediaconverter indien je glasvezel hebt.

Sluit je modem weer aan en als hij volledig is opgestart sluit dan ook je tv box aan en de UTP pas als er een melding komt met geen internet verbinding.

Helpt dat?

Ik heb hier DSL, zoals aangegeven heb ik het sysyteem opnieuw opgestart zonder UTP kabel dan geeft hij aan dat deze op poort 3 of 4 aangesloten dient te worden. Dat houdt in dat hij ziet dat er geen internet is. Zodra ik het internet aansluit blijft het beeld zwart, kan naar gids. Daar zie ik ook alles weergegeven, kan ook naar on demond en maar terug kijken maar wat ik ook probeer er komt alleen geen beeld.

Reputatie 7

Hey @123TV456,

Ik zie dat je inmiddels contact hebt opgenomen met mijn collega. Ook is er een monteur aangestuurd om dit probleem voor je op te lossen. Laat je ons weten hoe het bezoek is verlopen? 

Reageer