Beantwoord

Geen tv beeld; error

  • 31 October 2019
  • 7 reacties
  • 384 Bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Sinds eergisteren, 29 oktober, krijg ik geen tv beeld noch geluid op geen enkel kanaal. Er is 1 seconde beeld, en daarna komt er de melding; Error. Er heeft zich een fout afgedaan tijdens het afspelen, probeer het later nog een keer. Ik heb alles geprobeerd om het probleem te verhelpen. Inclusief een factory reset etcetera. Niks werkt. Wat is er precies aan de hand en wanneer kan ik verwachten weer normaal tv te kunnen kijken?

 

Met vriendelijke groet,

Candy

icon

Beste antwoord door JoëlG 13 November 2019, 09:56

Bekijk origineel

7 reacties

Ik heb dus hetzelfde probleem maar dan sinds gisteren. Wat is er aan de hand tmobile?

Reputatie 7
Badge +15

@Cstone  @Jessibessi 

 

Werkt het volgende ook niet?

Haal de tv box van het stroom af en verwijder ook de UTP kabel.

Haal ook de modem voor een paar seconden van het stroom.

Start de modem weer op en zodra hij is opgestart sluit de tv box weer aan en de UTP kabel pas als de melding verschijnt geen internetverbinding.

Reputatie 1

Werkt ook niet. Zoals ik al zei, heb ik alles al geprobeerd wat op de website staat aangegeven

@Cstone @Jessibessi 

 

Werkt het volgende ook niet?

Haal de tv box van het stroom af en verwijder ook de UTP kabel.

Haal ook de modem voor een paar seconden van het stroom.

Start de modem weer op en zodra hij is opgestart sluit de tv box weer aan en de UTP kabel pas als de melding verschijnt geen internetverbinding.


Nee werkt niet, gisteren meerdere malen geprobeerd. Zoals in mijn andere topic, tv gemist of programma herstart (blauwe knop) werkt wel!

Reputatie 3

Hoi @Cstone en @Jessibessi, goed dat jullie aan de bel trekken!

Rond de datum van jullie melding hadden we te maken met een probleem waar dit het gevolg van kan zijn geweest. Die problemen zijn inmiddels opgelost, ervaren jullie op dit moment nog steeds problemen? Als wel hoor ik dat graag! 

Reputatie 1

Hallo,

Sinds eergisteren, 29 oktober, krijg ik geen tv beeld noch geluid op geen enkel kanaal. Er is 1 seconde beeld, en daarna komt er de melding; Error. Er heeft zich een fout afgedaan tijdens het afspelen, probeer het later nog een keer. Ik heb alles geprobeerd om het probleem te verhelpen. Inclusief een factory reset etcetera. Niks werkt. Wat is er precies aan de hand en wanneer kan ik verwachten weer normaal tv te kunnen kijken?

 

Met vriendelijke groet,

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Cstone,

 

Werkt je TV Box inmiddels weer naar behoren? Ik zie dat je modem nu 43 dagen onafgebroken online is, mag ik een factory reset voor je uitvoeren? Dit kun je natuurlijk ook zelf doen: Factory reset TMO modems.

 

Shortcut:

 

Zyxel VMG8825-T50
1. Druk met een tandenstoker of paperclip de Factory Reset in (naast de powerknop aan de linkerkant van de achterkant). Houd deze ingedrukt totdat alle lampjes, behalve het powerlampje, uitgaan.
2. Laat de Factory Reset na 10 seconden weer los. Alle instellingen van het modem zijn nu hersteld naar de fabriekswaarden.
3.Check of je modem weer diensten heeft, dit kan drie minuten duren. Op de sticker op het modem staan de username en wachtwoord waarmee je kunt inloggen op het modem.

Reageer