Dinsdag gelijk met klantenservice gebeld en de bekende stappen doorlopen. Geen resultaat dus technische dienst werd ingeschakeld. Wachten en wachten.
Woensdag einde van de dag wederom klantenservice gebeld en de stappen die technische dienst adviseerde doorlopen. Geen resultaat, Mac adressen opgegeven, en wederom technische dienst ingeschakeld. Wachten en wachten.
Vrijdagavond maar weer eens gebeld met Joost, hij heeft me de te doorlopen stappen in een mail gezet en deze heb ik meerdere malen uitgevoerd. GEEN RESULTAAT.
IK BEN ER NU ECHT KLAAR MEE EN WIL HET ABONNEMENT, DAT LOOPT TOT 15 FEBRUARI 2019 OPZEGGEN OMDAT T-MOBILE ZIJN VERPLICHTINGEN NIET NAKOMT.
Verdere klachten die ik heb zijn:
Haperend Radio geluid. Al Maaaaanden!!!
De TV moet aan staan om naar de Radio te luisteren. Dat moet anders kunnen. Antwoord op deze klacht is dat iedereen de TV aan heeft om Radio te luisteren.
Wifi snelheid onder de maat, maximaal 50 Mbs voor een 750 Mbs abonnement. Het KPN modem van mijn buurman geeft bij mij thuis een snelheid van 90 tot 100 Mbs!!
Geen Service Providers aangemeld bij Logitech om de zenders in de Harmony te laden.
Knullig Menu is een zoekplaatje.
Gauw weer terug naar KPN al kost en een paar Euro meer.
Ook mijn beide mobiele abonnementen gaan weg bij T-Mobile.
Eric Gary
Beste antwoord door Sterre
Bekijk origineel