Beantwoord

Geen TV en Radio

  • 1 June 2018
  • 3 reacties
  • 234 Bekeken

Vanaf dinsdagochtend heb ik geen TV en Radio meer.
Dinsdag gelijk met klantenservice gebeld en de bekende stappen doorlopen. Geen resultaat dus technische dienst werd ingeschakeld. Wachten en wachten.
Woensdag einde van de dag wederom klantenservice gebeld en de stappen die technische dienst adviseerde doorlopen. Geen resultaat, Mac adressen opgegeven, en wederom technische dienst ingeschakeld. Wachten en wachten.
Vrijdagavond maar weer eens gebeld met Joost, hij heeft me de te doorlopen stappen in een mail gezet en deze heb ik meerdere malen uitgevoerd. GEEN RESULTAAT.
IK BEN ER NU ECHT KLAAR MEE EN WIL HET ABONNEMENT, DAT LOOPT TOT 15 FEBRUARI 2019 OPZEGGEN OMDAT T-MOBILE ZIJN VERPLICHTINGEN NIET NAKOMT.
Verdere klachten die ik heb zijn:
Haperend Radio geluid. Al Maaaaanden!!!
De TV moet aan staan om naar de Radio te luisteren. Dat moet anders kunnen. Antwoord op deze klacht is dat iedereen de TV aan heeft om Radio te luisteren.
Wifi snelheid onder de maat, maximaal 50 Mbs voor een 750 Mbs abonnement. Het KPN modem van mijn buurman geeft bij mij thuis een snelheid van 90 tot 100 Mbs!!
Geen Service Providers aangemeld bij Logitech om de zenders in de Harmony te laden.
Knullig Menu is een zoekplaatje.
Gauw weer terug naar KPN al kost en een paar Euro meer.
Ook mijn beide mobiele abonnementen gaan weg bij T-Mobile.

Eric Gary
icon

Beste antwoord door Sterre 6 June 2018, 15:15

Bekijk origineel

3 reacties

Gisteren, zaterdag, wederom T-Mobile klantenservice gebeld met het bericht dat ik nu toch echt wel TV wil gaan kijken en dat het nu menens is. Reactie: Onze excuses dat ik nog steeds geen TV kan kijken.
Zullen we samen de stappen nog een keer doorlopen? Daar voelde ik niet veel voor maar heb ook haar de kans gegeven. Modem van afstand gereset, kabels TV boxen (beide) losgekoppeld en daarna ieder apart weer aangesloten. Geen resultaat. In het weekend is er geen monteur beschikbaar dus moet ik maar wachten zonder TV tot maandag. Ik zal dan gebeld worden voor een afspraak.
Ter compensatie hoef ik voor de periode dat ik geen TV heb gehad niet te betalen. Ik hoop dat ze dat waar gaan maken.
Ik heb daarna de huiskamer TV box losgekoppeld en het modem van de stroom afgehaald en na 1 minuut weer aangesloten.
Ruim twee uur later roept mijn vrouw van boven: we hebben weer TV boven. Ik heb daarna de huiskamer TV weer aangesloten en na de opstartprocedure eindelijk weer beeld.
Mijn vraag nu is: Wat heeft de technische dienst nu gedaan waardoor het euvel verholpen is. Er heeft beslist bij T-Mobile iets verkeerd gestaan.
Dus T-Mobile Technische dienst, als de klant alle stappen doorlopen heeft, twijfel daar dan niet aan en kijk dan ook nogmaals of er bij jullie niets verkeerd staat.
Ook een advies: Bel de klant als jullie wat gevonden hebben en laat de klant niet wachten totdat deze weer terug moet bellen met de vraag hoe het ermee staat. Stel je dienstbaar op!!
Ik hoop niet nog een keer in deze situatie verzeild te raken.
Reputatie 7
Hallo EricGary,

Ik ben blij om te lezen dat jullie nu lekker TV kunnen kijken! Na het lezen van jouw verhaal heb ik me meteen verdiept in jouw situatie. Ik zie dat de technische dienst niets heeft aangepast in jouw systemen. Ik vermoed dat de modemreset van afstand heeft geholpen, deze is teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Het modem heeft altijd even tijd nodig om weer opnieuw op te starten, vandaar dat je niet meteen wat merkte, maar iets later wel. Ik heb een vergoeding aangemaakt voor je voor de tijd dat je geen TV kon kijken.

Heb je na deze reset ook verbetering gemerkt in jouw wifisnelheid? Ik ben benieuwd!
Sterre,
Gisterenavond is mijn WIFI snelheid volledig in elkaar gestort, 7Mb/s, met als gevolg dat mijn alarmsysteem en CV monitoring het lieten afweten.
Als ik mijn Laptop bekabel haal ik de correcte snelheden wel 700-780 Mb/s.
Hier moet snel wat aan gedaan worden want dit gaat zo niet langer.
Mvg EricGary

Reageer