Beantwoord

Geen TV kastjes ontvangen

  • 24 April 2020
  • 3 reacties
  • 130 Bekeken

D.d. 14 april overgestapt, maar helaas is het verkeerde geleverd en waren er geen TV kastjes geleverd. De monteur heeft dit netjes gemeld, zou alsnog geleverd worden, maar 2 dagen later toch maar even gebeld, want nergens terug te vinden dat er een pakje onderweg zou zijn. Zojuist weer gebeld, na 48 minuten eindelijk iemand aan de lijn gekregen, die kon niets terug vinden. Het zou opnieuw geregeld worden en ik heb uitdrukkelijk gevraagd om een e-mail bevestiging, maar wederom niets ontvangen. Alle drie de momenten gevraagd om de afspraken per e-mail te bevestigen en niet 1x keer ontvangen. Graag probeer ik via deze weg alsnog de afspraken die gemaakt zijn schriftelijk te bevestigen. Want nog steeds geen TV. 

icon

Beste antwoord door Ginny 28 April 2020, 13:05

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6

Hoi @Esther1109,

Ik ga graag kijken hoe het ervoor staat met jouw TV Boxen, want die moeten natuurlijk zo snel mogelijk jouw kant opkomen. Wil je mij een privebericht sturen met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan check ik het direct!

Hoi Ginny, hoe kan ik een prive berichtje sturen? 

Reputatie 6

Hoi @Esther1109.

Als je op mijn naam klikt, zie je een button ‘stuur bericht’ verschijnen. Ik spreek je daar!

Reageer