Beantwoord

Geen tv meer in Huis ter Heide

  • 4 April 2021
  • 6 reacties
  • 103 Bekeken

Met grote regelmaat problemen met het kijken van tv. Slecht beeld. Vaak een kwestie van even snel alles uit- en aanzetten. Alleen lijkt nu alles vastgelopen. Meerdere maken jullie instructies opgevolgd, zoals alles loskoppelen en de modem resetten maar helaas werkt dat niet. Het enige resultaat dat ik zie voordat alles op zwart gaat heb ik op de foto gezet. Ondertussen staat alles op zwart en kan ik geen tv kijken. Ik ben ondertussen wel klaar met deze ongein en hoop dat jullie heel snel met een oplossing komeb  

 

icon

Beste antwoord door henryjeanlecoq 5 April 2021, 18:23

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Probeer als ultieme poging eens om een met een paperclip te resetten, wel werkt dit alleen bij de Entone 510 dus het type zonder hardeschijf, aan de linkerzijkant zit een klein gaatje naast een soort van gleuf.

 

Probeer als ultieme poging eens om een met een paperclip te resetten, wel werkt dit alleen bij de Entone 510 dus het type zonder hardeschijf, aan de linkerzijkant zit een klein gaatje naast een soort van gleuf.

 

Dank voor de tip, maar geloof dat deze wel een harde schijf heeft. Althans, mijn vriendin neemt wel eens wat op. 

En nog steeds geen beeld. Zoveel problemen. Tijd voor een andere provider. 

Eindelijk weer beeld na weer een keer alles rebooten. Zeventien keer is scheepsrecht. En ondertussen een andere provider met overstap service geregeld. Geen zin om elke maand dit gedoe te hebben. Dan maar meer betalen. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @henryjeanlecoq, erg jammer dat je ons gaat verlaten en sorry dat het zover heeft moeten komen! Wat me opvalt in de lijnmeting is trouwens dat je op 5 april inderdaad twee keer alles herstart hebt, maar daarvoor zie ik geen reboots voorkomen (behoudens een IP-renewal op 2 april). Het staat je natuurlijk volledig vrij om over te stappen, ik hoop dat je bij Ziggo wel de service en verbinding krijgt waar je op hoopt. 

Mocht je je ooit nog bedenken, weet dan dat je altijd meer dan welkom bent. Hopelijk tot in de toekomst en veel plezier bij je nieuwe provider!

Apart. Want het is vaker voorgevallen dan die twee keer. Moet elke keer de kelder in om bij die modem te komen, dus dat onthoud ik wel. 

Oh daar ga ik wel vanuit hoor  

Wie weet. Mobiele abonnement houd ik overigens wel aan. Dat bevalt prima verder. Dus jullie zijn niet helemaal van mij af.  

Reageer