Beantwoord

geen tv na blikseminslag

  • 22 August 2019
  • 3 reacties
  • 352 Bekeken

Je mag betalen maar een klacht indienen niet volgens mij meteen radar kassa consumeren bond inschakelen want hier bereik ik niets. Rot site.oh ja gaat om tv thuis 26juli bliksem inslag maar nog niets opgelost pfff verstaan geen Nederlands die dames aan de telefoon. En beloven veel geen actie. Tot opheden.
icon

Beste antwoord door Piotr 29 August 2019, 15:43

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi @Claire75, oei dat lijkt mij even schrikken! Ik zie dat je nog een nieuwe voeding zou moeten ontvangen, klopt dat? Deze is op 21 augustus verstuurd dus die zou je inmiddels in huis moeten hebben 🙂 Als ik nog voor je kan betekenen laat het dan zeker weten!
Ggoedemorgen kabel ontvangen maar werkt niet zou vanaf 15 augustus 2 nieuwe afstandsbedieningen ontvangen nog niet ontvangen. Ben alleen bang dat het daar niet aan ligt maar aan de kast zelf. Maar de dames En de telefoon praten gebrekkig Nederlands en zeggen dan u praat geen Nederlands. Sorry maar ik praat Nederlands,met een Limburgs accent. Maar is het opgelost nee wordt het opgelost nee. 2 tv's in huis en geen te gebruiken echt niet normaal en dat sinds 26 juli.
Reputatie 7
Hey @Claire75,

Oh dat is neet leuk! Ik heb wel goed nieuws voor je! Morgen worden er twee nieuwe TV Boxen per post bezorgd bij je tussen 11:30 en 14:00. Het enige dat je hoeft te doen is de kabeltjes omwisselen met de huidige TV Boxen. De defecte TV Boxen kun je kosteloos naar ons retourneren, meer hierover vind je hier. Laat je ons weten of alles weer naar behoren werkt? ☺️

Reageer