Beantwoord

Geen TV-signaal

  • 23 februari 2017
  • 2 reacties
  • 1198 Bekeken

Waarom heb ik nu weer geen tv signaal, heb al verschillende keren gereset
icon

Beste antwoord door David 24 februari 2017, 09:50

Hoi Schoppie,

Dat klinkt niet best! Heb je daar op dit moment nog steeds problemen mee? :S

Heb je al een powerflip gedaan als reset? Dit doe je als volgt:
1. Haal de stroomstekker van je Interactieve TV Box uit het stopcontact.
2. Controleer of je apparaat helemaal van de stroom is, dit doe je door na te gaan of er geen lampjes branden aan de voorkant van het kastje.
3. Als je zeker weet dat het apparaat helemaal van de stroom af is, wacht je 1 minuut.
4. Na 1 minuut steek je de stekker van de Interactieve TV Box weer in het stopcontact, deze zal nu vanzelf weer opstarten.
5. Nu kun je controleren of alles weer goed werkt.

Ik hoor graag of het hiermee gelukt is om dit probleem op te lossen!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Schoppie,

Dat klinkt niet best! Heb je daar op dit moment nog steeds problemen mee? :S

Heb je al een powerflip gedaan als reset? Dit doe je als volgt:
1. Haal de stroomstekker van je Interactieve TV Box uit het stopcontact.
2. Controleer of je apparaat helemaal van de stroom is, dit doe je door na te gaan of er geen lampjes branden aan de voorkant van het kastje.
3. Als je zeker weet dat het apparaat helemaal van de stroom af is, wacht je 1 minuut.
4. Na 1 minuut steek je de stekker van de Interactieve TV Box weer in het stopcontact, deze zal nu vanzelf weer opstarten.
5. Nu kun je controleren of alles weer goed werkt.

Ik hoor graag of het hiermee gelukt is om dit probleem op te lossen!
Het is inderdaad gelukt, maar waarom wordt er geen storingsbeeld weergegeven als t-Mobile met onderhoud bezig is, ik ben namelijk een nacht mens en dan kijk je raar op dat je de tv niet aan de gang krijgt terwijl er niets bekend is van een onderhouds beurt.

Reageer