Beantwoord

Geen TV signaal


Goedemiddag,

sinds vandaag hebben we totaal geen signaal meer op onze tv. Alleen Eirosport 2 geeft nog een beetje (heel haperend en blokkend) beeld. Ik zie wel in de storingen iets staan over een probleem van 2/5 maar hier staat verder niks bij genoemd. Wie kan ons helpen op deze sportmiddag? Alle opties zelf te nemen al uitgevoerd. 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 3 May 2021, 15:28

Bekijk origineel

2 reacties

Dit al vaak geprobeerd maar lukt niet. Dit is de derde dag zonder tv. Wéér met de klantenservice gebeld, kan mij niet verder helpen. Ligt bij de technische dienst, maar niemand kan de technische dienst bellen. Ik betaal 80 (!!!) Euro per maand aan tmobile. Ik verwacht vandaag geholpen te worden. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @AliciaCardoso607, welkom op de Community!

Top dat je het aangeeft, ik help je graag verder. Gelukkig heeft één van mijn collega's je telefonisch al te woord gestaan en is het probleem nu in onderzoek bij onze technische collega's, toch wil ik graag nog een laatste check doen voordat ik het in de zeer kundige handen van mijn collega's overlaat: jij maakt gebruik van een Entone Amulet 515 TV Box, oftewel een harddiskrecorder en vaak werkt het om de gebruikersinterface te rebooten op deze manier:

Interactieve TV

  1. Menu > Instellingen > Systeeminformatie
  2. Herstart > Herstart gebruikersinterface

De interface zal nu herstarten. Dit kan max. 2 minuten duren. Er verschijnen drie puntjes linksboven in beeld.

Mocht dit ook niet werken, dan zal de technische dienst jou dé oplossing aanbieden!

Reageer