Beantwoord

Geen TV sinds installatie

  • 5 april 2021
  • 3 reacties
  • 36 Bekeken

Beste T-mobile,

de eerste 2 maanden heb ik geen tv kunnen kijken. Meerdere monteurs en uiteindelijk 3 boxen verder, werkt het gelukkig.

Maar dat betekent wel dat ik 2 maanden voor niks heb betaald. Hoe lossen jullie dit op?

ik hoor het graag.

Gr. Marisa

icon

Beste antwoord door Lisa 7 april 2021, 16:13

Hi @irismarisa, goed dat jij hiervoor gelijk aan de bel trekt! Jij betaalt uiteraard alleen wanneer jij gebruik hebt gemaakt van onze diensten. Zou jij mij daarom de exacte start- en einddatum kunnen toesturen van de periode dat jij geen TV kon kijken? Dan kan ik gelijk een vergoeding voor jou in orde maken! 😊

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Hi @irismarisa, goed dat jij hiervoor gelijk aan de bel trekt! Jij betaalt uiteraard alleen wanneer jij gebruik hebt gemaakt van onze diensten. Zou jij mij daarom de exacte start- en einddatum kunnen toesturen van de periode dat jij geen TV kon kijken? Dan kan ik gelijk een vergoeding voor jou in orde maken! 😊

Hi Lisa,

dit was van 14 december tot en met 3 februari. Dank je wel voor je hulp. 

Gr. Marisa

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @irismarisa,

Dat ga ik voor je in orde maken! Binnenkort zal je hier ook per email een bevestiging over ontvangen. Mocht de Community of ik verder nog iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten. Veel kijkplezier nog gewenst! :relaxed:

Reageer