Beantwoord

Geen TV sinds installatie

  • 5 April 2021
  • 6 reacties
  • 56 Bekeken

Reputatie 1

Beste T-mobile,

de eerste 2 maanden heb ik geen tv kunnen kijken. Meerdere monteurs en uiteindelijk 3 boxen verder, werkt het gelukkig.

Maar dat betekent wel dat ik 2 maanden voor niks heb betaald. Hoe lossen jullie dit op?

ik hoor het graag.

Gr. Marisa

icon

Beste antwoord door Lisa 7 April 2021, 16:13

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1

Hi Ginny,

ik heb de mail ontvangen. Hartelijk dank voor het regelen. 
 

gr. Marisa 

Reputatie 1

Hi Lisa,

dit was van 14 december tot en met 3 februari. Dank je wel voor je hulp. 

Gr. Marisa

Reputatie 1

Beste Cal, ik heb niks meer vernomen, ook geen e-mail ontvangen. Hoor graag wanneer dit in orde wordt gemaakt. Dank je wel! Gr. Marisa 

Reputatie 6

Hoi @irismarisa, mijn oprechte excuses, het lijkt erop dat er iets mis is gegaan met de vergoeding. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren! Ik heb de vergoeding direct voor jou verwerkt, zou je willen checken of jij de e-mail met bevestiging hebt ontvangen?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @irismarisa,

Dat ga ik voor je in orde maken! Binnenkort zal je hier ook per email een bevestiging over ontvangen. Mocht de Community of ik verder nog iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten. Veel kijkplezier nog gewenst! :relaxed:

Reputatie 7

Hi @irismarisa, goed dat jij hiervoor gelijk aan de bel trekt! Jij betaalt uiteraard alleen wanneer jij gebruik hebt gemaakt van onze diensten. Zou jij mij daarom de exacte start- en einddatum kunnen toesturen van de periode dat jij geen TV kon kijken? Dan kan ik gelijk een vergoeding voor jou in orde maken! 😊

Reageer