Beantwoord

Geen Ziggo Sports na activatie

  • 3 March 2019
  • 1 reactie
  • 244 Bekeken

Ik heb vanmorgen via my t-mobile thuis Ziggo Sports geactiveerd, klantenservice 2x gebeld.
Er staat dat die op actief staat.
Nou helaas niet, heb stekker eruit gedaan van alles.
Utp kabel eruit en er weer in.
Niets geen Ziggo Sports ik heb geen kanaal op dat ... kastje ik wil dan ook geen kosten en het liefste na deze dramatische ervaringen van T-Mobile Thuis af.
Niets werkt vlekkeloos, hele slechte monteur waardeloze afstandsbediening en niets geen Ziggo Sports.
Kastje al vaak gereset helpt niks waardeloze rommel Amino Entone.
Ik wordt graag gebeld ipv dat ik er altijd achteraan moet.

Vriendelijke groet,

Maarten

Belofte maakt schuld, niets geen voetbal hier.

Dit al gedaan werkt niet: Reset
icon

Beste antwoord door Piotr 7 March 2019, 12:35

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hey @gouryella12,

Ik ben gelijk gaan kijken voor je! Nu zie ik dat mijn collega dit heeft doorgezet naar onze technische dienst. We hebben inmiddels de terugkoppeling ontvangen dat je weer probleemloos Ziggo Sports kunt kijken. Goed nieuws dus!😁
En wat voor problemen ervaar je met de afstandsbediening? Hier kun je zien hoe je een reset op je afstandsbediening kunt uitvoeren. Ik hoor graag of ik je nog ergens mee kan helpen!

Reageer