Beantwoord

Gehuurde film werkt niet

  • 27 June 2020
  • 7 reacties
  • 326 Bekeken

Vorige week heb ik een film gehuurd. Deze heb ik niet kunnen kijken omdat er een error was. Zojuist heb ik de film opnieuw gehuurd maar ik krijg weer dezelfde melding. Ik heb de stekker al uit de box en het modem gehaald maar het werkt nog steeds niet. Wat kan ik hier aan doen? Ik ben nu inmiddels €10 kwijt aan films die ik niet eens heb kunnen zien.

icon

Beste antwoord door Brian 1 July 2020, 10:55

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7

Hi @Jessie1986, ik heb alvast een aantekening gemaakt maar we moeten nog even wachten op de factuur. Geef weer even een seintje zodra je factuur klaar staat, dan zal ik de kosten voor je vergoeden. Nog even uit nieuwsgierigheid, hoe zijn de TV Boxen aangesloten? Is dit rechtstreeks bekabeld op de modem of zit er toevallig nog iets tussen zoals een eigen router of powerline adapter? Als ik jouw verbinding bekijk zie ik namelijk wel de beide TV Boxen aangesloten maar ik zie geen streams terug.

Ik ga in ieder geval doorgeven dat The Addams Family niet bleek te werken en dit gaan we verder uitzoeken!

Reputatie 7

Hey @Jessie1986,

 

Jammer dat de fabrieksreset het probleem niet heeft weten op te lossen. Dan ligt de oplossing nu in de handen van onze techneuten. Zodra we een update ontvangen, brengen we je gelijk op de hoogte.

Daarnaast geef je aan wifi problemen te ervaren. Ervaar je langzame/wegvallende wifi? Of zie je de wifi helemaal niet tussen je verbindingen staan? Ook raad ik je aan om eens een kijkje te nemen in ons Wifi-topic, daar staan tal van tips die je een eind op weg kunnen helpen. 

Reputatie 7

Hey @Jessie1986,

Bedankt voor de aanvulling. Zo te lezen gaat er iets niet goed bij jouw videoshop. Ik heb de aanvullende informatie gedeeld met onze techneuten en zij gaan hiermee aan de slag. Speelt het probleem ook wanneer je een fabrieksreset van je TV Box uitvoert? 

Reputatie 6

@Jessie1986 Welkom op de Community! Kun je mij aangeven om welke film het gaat? Ik ga graag onderzoeken of het aan de film ligt of dat er met jouw TV Box iets misgaat. Geen zorgen, uiteraard hoef je de € 10,00 niet te betalen als je de films niet hebt kunnen bekijken!

Hoi,

Inmiddels heb ik ook een fabrieksreset gedaan. Helaas werkt het nog steeds niet.

De wifi werkt ook bijna niet meer, zou het hiermee te maken kunnen hebben?

@Ginny Wat fijn dat ik de kosten niet hoef te betalen, bedankt! Het gaat om de film The Addams Family.

Hoi Brian,

 

De boxen zijn rechtstreeks aangesloten op het modem.

Ik denk niet dat dit probleem aan de film zelf ligt. Als ik de videoshop open dan lijkt alles helemaal vast te lopen, ondanks dat alles is gereset.

Reageer