Geluid tv-box gaat niet harder.

  • 24 December 2019
  • 4 reacties
  • 2041 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 13 reacties

Hallo allemaal, 

Ik moet mijn geluid van de tv erg hard zetten om wat te kunnen horen. Nu heb ik zelf al research op dit forum en had ik iets gevonden over het ontkoppelen van de afstandbediening adhv de setup-knop. Dit ging prima. Nu heb ik alleen een probleem want hoe moet ik het geluid van de tvbox nu harder zetten? Op de volume knopjes drukken werkt namelijk niet.

Alvast bedankt!


This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 4

Volgens mij heb je over deze instructie heen gelezen:

 Dat kan makkelijker! Reset dan eerst de afstandsbediening zoals hierboven staat. Zet het volume van de TV Box daarna voluit.

Dus voordat je de afstandsbediening aan je TV koppelt, moet je eerst de box voluit zetten. Even opnieuw proberen. Daarna kun je het volume met de knoppen voor je TV bedienen. 

Hier staat de hele instructie: 

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/afstandsbediening-bestellen-281237

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Vamar,

 

Is het gelukt met de gouden tip van @Escovan? Zo niet, dan gaan we samen zoeken naar een andere oplossing! @Escovan Super bedankt voor je hulp. Dankzij jouw expertise wordt iedereen nog sneller van een antwoord voorzien. :smile::thumbsup_tone1:

Reputatie 1

Hoi @Vamar,

 

Is het gelukt met de gouden tip van @Escovan? Zo niet, dan gaan we samen zoeken naar een andere oplossing! @Escovan Super bedankt voor je hulp. Dankzij jouw expertise wordt iedereen nog sneller van een antwoord voorzien. :smile::thumbsup_tone1:

Sorry voor mijn erg late reactie 😐, nee het is niet gelukt met de gouden tip van @Escovan. Als ik de afstandbediening reset kan ik het volume van het tv-kastje niet bedienen. Hoor ook geen verschil als ik de afstandsbediening weer koppel aan de tv. Heb ook getest of het zachter zetten van het tv-kastje verschil maakt en dat is ook niet het geval.

Reputatie 7
Badge +16

Thanks voor je terugkoppeling @Vamar! Mag ik een reset van je TV Box uitvoeren? Kun je het volgende voor me testen: druk een willekeurige toets in, als de batterijen bijna op zijn zal het magenta knopje standaard vier keer knipperen bij het indrukken van de toetsen.