Beantwoord

Geluid tv box valt weg

  • 4 December 2020
  • 1 reactie
  • 263 Bekeken

  • is aangemoedigd
  • 0 reacties

Geluid tv box valt weg nadat ik het geschakeld naar 3 tot 4 kanalen. Wanneer ik de tv box uit en aan zet is het geluid weer terug maar zodra ik wissel van kanalen valt het weer weg.

Dit gebeurt alleen bij de 2de tv box op de slaapkamer.

De andere box in de woonkamer heeft dit probleem niet

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 9 December 2020, 09:04

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @JGD, welkom op de Community!

Je kunt in dit geval het beste onderstaand stappenplan doorlopen, ik weet zeker dat je daarmee de tweede TV Box helemaal hersteld naar 100% functionaliteit:

Wil je het modem en de TV Box alsjeblieft van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen! 

Werkt het nog niet? Stuur me dan gelijk je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht toe. Dan duik ik je profiel in!

Reageer