Beantwoord

Geluid valt steeds weg

  • 5 February 2020
  • 14 reacties
  • 950 Bekeken

Reputatie 3

Sinds vandaag heb ik een nieuwe tv box waarmee ik opnemen kan. Het beeld is meer dan goed maar het geluid valt regelmatig kort weg. Veranderen van HDMI poort helpt niet en heb ook al een powerflip gedaan. Dit verhelpt echter het probleem ook niet. 
 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 7 February 2020, 15:36

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hey @BarbaraG 

Helpt het om je modem te resetten en zonodig ook de media converter even van het stroom halen indien je glasvezel hebt?

Is het geluid van je tv of gaat het via een soundbar?

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @BarbaraG ,

 

Er zijn wat probleempjes bekend met de tv box met opname functie. Je zou een factory reset kunnen aanvragen bij een van de moderators of via de T-Mobilethuis klantenservice. In veel gevallen is dan het probleem opgelost.

Reputatie 3

Heb zojuist van alle apparaten de stroom afgehaald maar geluid blijft wegvallen. Ga nu nog even de software van de tv zelf update. Als probleem dan nog niet over is dan meld ik mij wel weer.. 

Reputatie 7
Badge +15

Ik denk dat het beste is om even te wachten op de reactie van een Moderator. Zij kunnen misschien iets op afstand voor je doen, ze reageren meestal binnen de 24/48 uur.

Reputatie 3

Ga bellen met de klantenservice want update tv maakt geen enkel verschil 

Reputatie 3

Medewerker van de klantenservice heeft voor mij een reset op afstand uitgevoerd en het lijkt nu goed te gaan. Als probleem zich in de loop van de dag weer voordoet dan moet ik terugbellen en sturen ze een monteur 

Reputatie 7
Badge +15

Goed geregeld 😀

Reputatie 7
Badge +16

 Hoi @BarbaraG,

 

Goed dat je aan de bel trekt! Wat fijn dat je het waarschijnlijk gelukt is met de collega’s van de klantenservice! Mocht de reset toch nog niet het gewenste effect hebben, dan helpen we je met alle liefde verder natuurlijk.


@Waqqas en @soepkip67 Thanks voor jullie snelle reacties zoals gewoonlijk! Wordt gewaardeerd. :grin:

Reputatie 3

@Jason zie eerdere reactie. Probleem lijkt na reset op afstand te zijn opgelost. Iedereen bedankt voor het meedenken 

Reputatie 3

Beetje te vroeg gejuicht. Wegvallen van het geluid is alleen maar erger geworden. Morgen maar weer met de klantenservice bellen  

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @BarbaraG,

 

Gelukkig zijn er altijd andere oplossingen! Ervaar je het wegvallen van geluid op elke zender of een specifiek aantal zenders? Kun je mij jouw MAC-adres en het serienummer van de TV Boxen in een privéberichtje toesturen alsjeblieft? Dan ga ik vervolgens zo snel mogelijk voor je aan de slag. :wink:

Reputatie 3

@Jason 

 

Goedemiddag Jason

Ja is op alle zenders

Heb de gevraagde gegevens naar jou doorgestuurd.

Alvast bedankt voor jou hulp

Gr. Barbara 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @BarbaraG! Het is inmiddels via onze collega’s doorgezet naar de techneuten. Zij pakken het verder met je op en zullen de juiste stappen doorlopen waardoor jij straks weer 100% werkend geluid hebt op de box. Geniet van je weekend, de zon schijnt in elk geval al lekker hier in Den Haag. Hopelijk is dat bij jou net zo. :smile::sunny:

Reputatie 3

Goedemiddag @Jason 

Bedankt voor de goede zorgen en hopelijk weer snel goed werkend geluid.

Ja het zonnetje schijnt in Eindhoven ook al de hele middag :-)

Fijn weekend 

Reageer