Beantwoord

Geluid valt weg

  • 14 October 2019
  • 3 reacties
  • 678 Bekeken

Beste,

Sinds vandaag overgestapt naar T-Mobile Thuis, maar merk nu dat het geluid hapert. Alles al eens opnieuw opgestart maar dat mocht niet baten, leuke binnenkomer is dit. Hoe kan dit opgelost worden want dit is niet fijn tv kijken. 

Mvg,

Wesley Rabeling

icon

Beste antwoord door Piotr 18 October 2019, 13:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hey @WRabeling,

Daar gaan we iets aan doen! Allereerst welkom Thuis! :smile:  

Komt het geluid direct vanuit je TV of heb je externe audio apparatuur aangesloten? En hapert het geluid op alle zenders? Welke TV Box heb je? En hoe heb je 'm van een reset voorzien? 

Hoe meer we weten, hoe sneller we je kunnen helpen hiermee!

Beste Piotr,

 

Ik had dat op elke zender. Ik heb geen andere apparatuur aangesloten maar de box direct op de tv. Heb er nu al een een tijdje geen last meer van, heel af en toe komt het nog voor maar merk wel dat het waarschijnlijk internet gerelateerd is kan dit? Merk dat als ik een video via de mobiel ben het kijken dit nog af en toe voor komt. 

Voor nu werkt alles perfect maar wat ik zie is dat ik geen dubbele data bij me abonnement heb gekregen. Ze hadden mij in de winkel belooft dat ik dubbele snelheid zou krijgen maar zit nu nog op de 50mbit. Snel Internet is voor mij een must.

Voor nu werkt alles goed! 

 

Mvg,

Wesley 

Reputatie 7

Hey Wesley,

Fijn dat het nu wel naar behoren werkt! Mocht je alsnog kuren ervaren, laat het ons gerust weten. Dan gaan we hiermee aan de slag!

Wanneer je je mobiele T-Mobile abonnement combineert met je Thuis abonnement dan kun je gebruik maken van Klantvoordeel. Één van de vele voordelen van Klantvoordeel is een gratis snelheidsupgrade. Dit voordeel kun je heel makkelijk activeren binnen je My T-Mobile Thuis omgeving onder het kopje “Klantvoordeel” en dan “Meer snelheid”. Succes! 

Reageer