Beantwoord

Geluid van tv box graag naar mijn Bose speakers.

  • 17 January 2018
  • 5 reacties
  • 750 Bekeken

Inmiddels las ik de oplossing van het probleem om het geluid van de tv box ook naar mijn speakers te sturen.
Blijkbaar moet er iets geactiveerd worden in de tv box??
icon

Beste antwoord door Brian 20 January 2018, 15:04

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hi Eddy, in sommige gevallen kan dit inderdaad de oplossing zijn maar het is niet altijd nodig. Hoe heb je de speaker op dit moment aangesloten op de TV Box? Als je mij dit wil laten weten dan kijk ik graag met je mee!
Dag Brian

Op dit moment met een geel wit tulpstekker op de AUX uitgang van de BOSE versterker.
Reputatie 7
Hey Eddy, bedankt voor de informatie! Even om misverstanden te voorkomen, is het de AUX uitgang of AUX ingang? Uitgang wil namelijk zeggen dat er een signaal vanuit je BOSE naar een ander apparaat gaat wat kan verklaren dat je geen geluid van de TV doorkrijgt. Hiervoor heb je namelijk de AUX ingang van de Bose nodig 😉 Als het juist aangesloten is en je hebt nog steeds geen geluid laat het dan even weten, dan laat ik onze technische dienst inderdaad even controleren of we vanuit hier nog een aanpassing op afstand moeten doen!
Ik begrijp het, maar het was de AUX ingang en toch geen geluid. Alleen wel als ik mijn hdmi kabel uit mijn TV trek.
Reputatie 7
Hi eddy, ik zie dat mijn collega het verzoek door heeft gezet naar de technische dienst en sinds vanmiddag zou je geluid moeten hebben via AUX mét de HDMI aangesloten!

Reageer