Beantwoord

Geluid via de optische uitgang amino box 610 komt niet aan bij versterker

  • 2 November 2018
  • 4 reacties
  • 1090 Bekeken

recentelijk een nieuwe tv box mogen ontvangen probeer nu het geluid via de versterker te laten lopen heb een optische kabel aangesloten en in het menu het geluid op AC3 gezet geen resultaat en krijg ook geen signaal door de kabel (rood licht is er niet} kabel is in orde.
icon

Beste antwoord door Brian 6 November 2018, 11:52

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hi koorknaap, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! 🙂 Ik zie dat je gebruik maakt gebruik van de nieuwe Amino 610 TV Boxen. Mag ik vragen, hoe heb je de optische kabel aangesloten? Deze TV Boxen hebben namelijk geen optische uitgang en zowel het beeld als het geluid lopen via de HDMI aansluiting.
oke dat verklaard alles dan is het zeker een analoge jack aansluiting daar gaat mijn digitale geluid heb ik een excuus voor een nieuwe versterker.
Reputatie 7
Badge +1
Wel vreemd dat de oude Amino 140 welke al zeker 10 jaar of meer oud is, wel een optische uitgang heeft en deze werkt zelfs, Als ik de diverse reacties hier lees heb ik de indruk dat zelfs de beeldkwaliteit beter is dan van de Amino 610
Reputatie 7
Hi koorknaap, het is inderdaad een audio jack aansluiting. En nieuwe gadgets of hardware is altijd goed! 😉

Reageer