Beantwoord

Gemiste uitzendingen via On Demand komen veel te laat beschikbaar

  • 21 September 2017
  • 3 reacties
  • 286 Bekeken

Dit is een klacht over TV via Alles in één van T-Mobile. Gemiste uitzendingen via On Demand van T-Mobile komen veel te laat beschikbaar. Het NOS Journaal van 20 uur bijvoorbeeld pas na Nieuwsuur en Nieuwsuur (de live-uitzending van 22 uur) pas na middernacht. Juist gemiste uitzendingen van Journaal en actualiteiten moeten klanten van T-Mobile veel eerder kunnen zien. Gewoon via de TV van Alles in één. Dit moet toch ook bij T-Mobile kunnen. Via Uitzending Gemist op internet zijn die gemiste programma's immers al veel eerder beschikbaar.
icon

Beste antwoord door Brian 21 March 2018, 13:46

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi Luus, het kan soms inderdaad even duren voordat het programma toegevoegd is aan Uitzending gemist. Mocht je net te laat zijn voor een programma dan kan je nog wel alles terug kijken via Begin gemist. Zo hoef je nooit iets te missen! 😉
Ik heb precies hetzelfde en neig mijn abonnement na een week weer op te zeggen. Op mijn startphone is NPO Start geïnstalleerd en zijn programma's direct beschikbaar. Dit moet verbeteren of een toevoeging van programma's terugkijken van max. 1 week geleden zou ook uitkomst bieden. Als hier geen veranderig op komt ga ik naar een andere provider.
Reputatie 7
Hi CheckFrank, alleerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis, fijn dat je klant bent geworden! We zijn onze diensten continue aan het verbeteren en aan het ontwikkelen en we nemen je feedback dus zeker mee. Ik moet hier wel bij zeggen dat wat er aangeboden wordt via Uitzending Gemist deels bepaald wordt door de omroepen dus we hebben hier niet altijd invloed op!

Reageer