Hallo,
Sinds 15 juli jl heb ik internet en tv van T-mobile. Tot mijn verbazing en schrik heb ik echter gemerkt dat opnemen van tv-programma’s niet mogelijk is. En dat terwijl dat wel degelijk als beschikbare functie aangegeven werd toendertijd (juni) en waardoor ik uiteindelijk toch besloot om over te stappen van provider. Deze functie gebruik ik namelijk erg vaak en wilde ik zeker niet missen. Vandaar ook mijn vraag en verzoek mbt een oplossing. Ik zie 2 mogelijkheden:
- ik zou graag een tv-box ontvangen waarmee ik wel kan opnemen.
- Mocht dit echter niet mogelijk zijn, dan wil ik graag alsnog gebruik maken van mijn herroepingsrecht en mijn abonnement (kostenloos) opzeggen. (NB. op de site staat dat herroeping alleen mogelijk is binnen 14 dagen na het ontvangen van de bevestigingsmail, maar dat vind ik niet kloppen. Ik ging er nl vanuit dat ik zou krijgen wat beloofd was, maar kon pas na ontvangst van de apparatuur daadwerkelijk weten of het product ook werkelijk voldoet)
Graag zie ik een reactie tegemoet.
Vriendelijke groet,
Joke
Beste antwoord door Anonymous
Bekijk origineel