Gratis bij T-Mobile Thuis TV: volg Ajax in de derde voorronde van de Champions League

  • 7 August 2018
  • 6 reacties
  • 1905 Bekeken

Reputatie 7
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
Vorige week zagen we hoe Ajax zich voor de derde voorronde van de Champions League heeft geplaatst. Net als tegen Sturm Graz, kijkt heel Nederland —opnieuw gratis— naar Standard Luik - Ajax (dinsdag 7 augustus) en Ajax - Standard Luik (dinsdag 14 augustus) via T-Mobile Thuis TV! Kijk jij met ons mee op kanaal 160 (Ziggo Sport Select)?

Op welke tijden kan ik Ziggo Sport Select kijken?
Op dinsdag 7 augustus en dinsdag 14 augustus worden de wedstrijden via Ziggo Sport Select uitgezonden. Op beide dagen is het kanaal vanaf 19:30 uur tot en met 24:00 uur beschikbaar op jouw TV Box (dus niet in de app). Gratis en voor niets!

Hoe meld ik me aan voor deze zender?
We willen je het zo makkelijk mogelijk maken. Daarom zorgen we ervoor dat dit kanaal automatisch in jouw zenderlijst op kanaal 160 op jouw TV Box verschijnt, zonder dat jij daar iets voor hoeft te doen. Mocht je toch de zender niet kunnen vinden, voer dan een simpele reset uit op jouw TV Box.

Wat gebeurt er met de zender na de wedstrijden?
Op 15 augustus zal de zender ook weer vanzelf verdwijnen. Stel, je hebt geen genoeg kunnen krijgen van deze sportieve zender: maak je geen zorgen! Je kunt je via jouw T-Mobile Thuis TV-abonnement aanmelden voor het premiumpakket Ziggo Sport Totaal, zodat je unlimited kunt genieten van deze zender.

Hoe ver gaat Ajax het schoppen, denk jij? Vertel het me in dit topic!


6 reacties

En voor alle pechvogels die geen tmobile thuis tv hebben kunnen kijken:
Voor klanten van Ziggo live te zien op Ziggo Sport, kanaal 14. Bij andere providers is Ziggo Sport Select eenmalig gratis beschikbaar. Ziggo (kanaal 14), KPN (239/233), Telfort (239/233), XS4ALL (239/233), OnsBrabantnet (160), Solcon (160), Canal Digital (33), Delta (631), Caiway (311/999), Kabeltex (301), TELE2 (111), SKV (581), Kabelnoord (90), T-Mobile (160), Cambrium (660), Fiber (160), Pling (410), SKP (254), Trined (271), Youfone (420), Joyne (42), Breedband Helmond (265) en Online.nl (120).
Online is het te bekijken met de ziggo app go.
Reputatie 7
Wauw, wat een volledige lijst, Hakuin! Ga jij ook naar de volgende wedstrijd kijken?

De wedstrijd is inderdaad via de Ziggo Sport Totaal Go app te zien. Deze app is gratis te gebruiken als je het Ziggo Sport Totaal pakket bij T-Mobile Thuis hebt. Je kunt dan met jouw TV-klantnummer en TV-pincode inloggen. Veel kijkplezier!
Reputatie 4
Volgende week woensdag ook weer gratis?
https://sport.infonu.nl/voetbal/123018-voetbal-2018-ajax-dynamo-kiev-live-op-tv-en-livestream.html
Geen klant van Ziggo? Toch gratis live Ajax-Dynamo Kiev kijken?Heeft u geen abonnement op digitale tv bij Ziggo en ook geen abonnement op de kanalen van Ziggo Sport Totaal? Dan is het toch mogelijk om deze wedstrijd geheel gratis en live te bekijken bij Ziggo Sport Totaal. Men heeft namelijk besloten om als promotie-actie het kanaal Ziggo Select bij deze wedstrijden van Ajax tegen Dynamo Kiev gratis beschikbaar te stellen bij een groot aantal Nederlandse providers. Waar is de zender Ziggo Select te vinden? Bij KPN, Telfort, XS4ALL bevindt zich dit op het digitale kanaal 233 of 239. Bij Canal Digitaal bevindt de zender zich op kanaal 33. Bij T-Mobile bevindt het zich op kanaal 160. Ook bij de meeste andere tv-providers in Nederland is deze wedstrijd gratis te bekijken; men vindt bij deze providers de zender in hun digitale tv-gids.
Reputatie 7
Hoi WhySoSerious,

Jaaa! Ajax is door naar de play-offs! Volgende week woensdag is de wedstrijd tegen FC Dynamo Kiev niet via Ziggo Sport Select te kijken, maar via Veronica. Deze zender zit in jouw basispakket en is gratis te kijken. Heb jij het (alcoholvrije) bier al koud staan 😀?
Kom je dat dan net als dat modem zelf ook langsbrengen? Graag geen refurbished bier, want daar houd ik niet van.😀

Reageer