[GRATIS] Kijk naar Ajax in de voorronde van de Champions League

  • 2 August 2019
  • 0 reacties
  • 1338 Bekeken
[GRATIS] Kijk naar Ajax in de voorronde van de Champions League
Reputatie 7
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
Vorig voetbalseizoen ook lopen smullen? Kan Ajax onttroond worden als landskampioen? En gaat dit team wederom het Nederlands voetbal op de kaart zetten in de Champions Leaugue? We gaan het zien! Nieuw seizoen, nieuw team, nieuwe kansen.

Voor de voetballiefhebbers hebben we goed nieuws! De wedstrijden van Ajax voor de derde voorronde van de Champions League zijn bekend. En deze wedstrijden kijk jij helemaal gratis op kanaal 160 (Ziggo Sport Select).

Op welke tijden kan ik Ziggo Sport Select kijken?
Op dinsdag 6 augustus om 19:00 uur speelt Ajax thuis tegen PAOK en dinsdag 13 augustus is de return om 20:30. De wedstrijden worden via Ziggo Sport Select uitgezonden op kanaal 160. Op beide dagen is het kanaal vanaf 07:00 beschikbaar op jouw TV Box (dus niet in de app). Gratis en voor niets!

Hoe meld ik me aan voor deze zender?
We willen je het zo makkelijk mogelijk maken. Daarom zorgen we ervoor dat dit kanaal automatisch in jouw zenderlijst op kanaal 160 op jouw TV Box verschijnt, zonder dat jij daar iets voor hoeft te doen. Mocht je toch de zender niet kunnen vinden, voer dan een simpele reset uit op jouw TV Box.

Wat gebeurt er met de zender na de wedstrijden?
Op 7 & 14 augustus zal de zender ook weer vanzelf verdwijnen om 07:00. Stel, je hebt geen genoeg kunnen krijgen van deze sportieve zender: maak je geen zorgen! Je kunt je via jouw T-Mobile Thuis TV-abonnement aanmelden voor het premiumpakket Ziggo Sport Totaal, zodat je unlimited kunt genieten van deze zender.

Gaat Ajax met twee vingers in de neus een ronde verder? Of gaan de Grieken toch op 13 augustus de Sirtaki dansen na afloop? 😄 Laat het me weten in dit topic!

0 reacties

Geen reactie

Reageer