[Gratis] Van 7 tot en met 14 mei extra FOX Sports zenders!


Reputatie 7
Spannende tijden zijn aangebroken voor de voetbalclubs in de eredivisie. Tijd voor een kadootje!

Om de ontknoping van de competitie goed te kunnen volgen zijn vanaf 7 tot en met zondag 14 mei FOX 3 (kanaal 152) en FOX 5 (kanaal 154)
gratis in het basispakket te zien. 🆒 Je hoeft hier niets voor te doen, wij activeren de zenders voor al onze klanten met een TV abonnement in hun pakket. Na zondag de 14e zullen de zenders vanzelf weer verdwijnen.

#Thuissupporter

12 reacties

Hallo, is natuurlijk een superaanbod. Maar dit kunnen de klant die altijd al eredivisie hebben sowieso kijken. Krijgen deze betalende klanten dat korting deze maand? 🆒
Reputatie 7
Badge +1
Het werkt nu al
Reputatie 7
@KevinPfaff

Wie niet waagt, wie niet wint toch! 😉 Maar nee, het is echt een extraatje, zodat iedereen zijn of haar favoriete club kan volgen in deze spannende laatste 2 rondes!

@BeMu

Helemaal top! Kun je alvast wat herhalingen en analyses kijken! 🙂
Reputatie 3
Na zondag de 14e zullen de zenders vanzelf weer verdwijnen.

#Thuissupporter

Inclusief kanaal 15 Sport 1 die we opgedrongen hebben gekregen mag ik hopen ? Dan kan die € 2,50 die ik daar elke maand voor betaal er ook weer af...

#NotInterested
Bij mij doen deze zenders het niet! Hoe kan dat?

Ohja ik ben T-mobile thuisklant😊
Leuk cadeau. Tot nog toe zie ik geen FOX3 en FOX5. Enig idee of die nog wel op tijd geactiveerd worden?
Reputatie 7
Badge +14
Jammer dat ik geen Tmobile TV heb. Leuk cadeautje 👍🏻
Jammer dat het kadootje niet werkt! Geen extra fox zender te zien......:-(
Goed dat het ook werkt 😂
Hier ook niet heb alles van tmobile tv en mobile maar niet geactiveerd
Reputatie 4
We hebben een oplossing en hebben begrepen van T-Mobile thuis klanten dat het werkt! Werken FOX Sports 3 en FOX Sports 5 niet? Herstart dan via het menu de TV ontvanger. Beide zenders zullen dan werken.
Reputatie 7
@allemaal,

Het kan zijn dat de TV Box (zoals leroy98ecker aangeeft) een herstart nodig heeft (eventjes van de stroom halen). Dan zijn beide zenders gewoon zichtbaar!

Ik hoor graag of het gelukt is!

Reageer