Beantwoord

Gratis videoland 6 maanden bij nieuw abbo?

  • 10 December 2020
  • 6 reacties
  • 640 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hoi ik heb sinds gister te horen gekregen en meteen geregeld dat ze komen aansluiten dat onze lijn is geactiveerd.

 

2 weken geleden nog de mensen van t-mobile aan de lijn gehad dat ik ook de 6 maanden gratis videoland kreeg geen probleem meneer u kan dit pas doen als de lijn zeker word op geleverd omdat het een nieuwe glasvezel is die word gelegd.

 

net gebeld word je dood leuk even verteld nee meneer u bent te laat.

icon

Beste antwoord door alexis191991 14 December 2020, 23:11

Bekijk origineel

6 reacties

Geen reacties hier op van T-mobile zelf het is duidelijk dit

Hoi @dirckx,

Er is een tijdelijke actie geweest met T-Mobile thuis waarbij je videoland kan aanvragen. Heb je al op deze pagina gekeken? Ik vermoed dat je dit alsnog kan invullen namelijk. https://promoties.t-mobile.nl/videoland

succes ;)

Reputatie 7

Hoi @dirckx ,

Hierbij de reactie van T-Mobile zelf, of in ieder geval in de vorm van een moderator op de Community! 😊 De videoland voucher is inderdaad een tijdelijke actie, die inbegrepen is bij aanvragen vanaf 23 november. Als de aanvraag daarvoor is geweest, dan is deze actie niet mogelijk. Is je aanvraag daarna geweest, vul dan het formulier in via de link in het bericht van @alexis191991. Dan komt de voucher ook naar jou toe! 

Mijn abonnement is van 26 november 2020 en heeft niks gezien of gehoord van een voucher. Ik wil graag videoland nemen.

Kom ik in aanmerking van de 6 mnd gratis ?

Gr

 

Charles Schoenmakers

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @charlesschoenmakers, jouw abonnement is op 9 november verlengd en de actie gold niet voor gebruikers die hun contract verlengen, sorry voor de verwarring!

oke jammer.

 

Reageer