Beantwoord

Haperend beeld

  • 6 September 2019
  • 3 reacties
  • 367 Bekeken

Ook ik heb sinds kort het probleem dat het beeld ineens weg valt. Alles gedaan wat ik hier kan vinden maar helaas. Het gekke is dat als ik de stroom er 10 seconden af zet hij het prima zonder verdere haperingen doet. Maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat je elke keer als je de tv opstart dan eerst weer ahw moet resetten? Wie heeft een goed idee.
Gr. Henk
icon

Beste antwoord door Brian 13 September 2019, 14:03

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi @henkroely, ik kijk graag met je mee hoe we dit op kunnen lossen! Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer? Ik hoor graag van je!
Hallo,

ik heb ook sinds vrijdag op sommige zenders een haperend beeld, en op andere zenders weer niet.. voornamelijk ned1.2,3 RTL etc. Voorheen had ik geen problemen met tv.

mvg
Reputatie 7
Hey @dorieke,

Ik wil je hier graag bij helpen! Ik wil je allereerst vragen om de volgende handeling uit te voeren:

1. Koppel de internetkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Haal het modem vervolgens voor een aantal seconden van de stroom.
3. Als het modem is opgestart steek je de stroom van de TV Box weer in.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: “geen internetverbinding gevonden” sluit je de internetkabel weer aan.

Mocht deze handeling niet hebben geholpen. Geef mij dan een seintje! Dan ga ik verder op onderzoek uit.

Reageer