Beantwoord

Haperend beeld TV

  • 29 May 2019
  • 3 reacties
  • 455 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Beste Iedereen,

Ik heb al enige tijd dat ik vooral s'avonds haperend beeld heb bij het kijken naar tv. Het beeld veranderd dan in blokjes en het geluid hapert even. Het rare in dit verhaal is, dat het in de ochtend en overdag niet gebeurt. Ik heb echt van alles geprobeerd inmiddels, het originele modem, een eigen router, andere kabels, met switch, zonder switch, rechtstreeks op het modem of router. Dit alles maakt niet uit, terwijl mijn verbinding echt super stabiel is ik haal ruim mijn snelheid, zelfs nog meer dan dat. Ook valt deze nooit weg, en ben ik altijd goed en stabiel online.

Kan iemand mij verder helpen

Alvast heel erg bedankt,

Joost
icon

Beste antwoord door Brian 3 June 2019, 16:36

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Beste Joost,

Het klinkt een beetje als wat ik een tijdje terug had tijdens het terugkijken van opnames of begin gemist.

Wat kan helpen is de beeldinstellingen van de TV veranderen. Het klinkt wat vreemd, maar als de TV allerlei beeldverbeteraars uit moet voeren heeft dit invloed op de continuïteit van het beeld.
Reputatie 7
Hi @joostvaneldik, ik heb zojuist met je meegekeken naar je verbinding en ik zie op 27 en 28 mei inderdaad redelijk wat verstoring. Sinds 31 mei lijkt het gelukkig beter te gaan, klopt dat? Mocht je nog steeds problemen ervaren zou je dan een aantal tijdstippen en dagen willen noteren waarop het gebeurt? Dan ga ik hiermee aan de slag!
Beste Brian,

Sinds enkele dagen lijkt het nu goed te gaan, sinds afgelopen woensdag ongeveer. Wat vreemd was, ik had het hiervoor elke dag, vooral s' avonds. Kan je toevallig zien waaraan dit lag, en waarom het alleen bij tv was. De rest van de diensten waren zeer stabiel.

Grt,

Joost

Reageer