Beantwoord

hapering NPO kanalen

  • 9 January 2020
  • 4 reacties
  • 181 Bekeken

Sinds een paar maanden haperen de

NPO kanalen zou het aan mijn televisie liggen dan zouden alle kanalen dit doen

Het gaat puur om NPO 1,2 en 3

Het wordt nu echt irritant

Het opnieuw opstarten van de beide kastjes heb ik al meerdere keren gedaan

Geen verbetering

icon

Beste antwoord door Brian 14 January 2020, 14:33

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Hey @docaveman42,


Ik geef je graag meer informatie. Het probleem dat je aankaart is jammer genoeg een bekend probleem bij ons. Onze technische dienst is druk bezig om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Voor nu geeft een fabrieksreset van je TV Boxen een (tijdelijke) oplossing. Sorry voor het ongemak. We gaan er alles aan doen om dit op te lossen!

Ook wij hebben sinds enige tijd hetzelfde probleem. 

Gaat U, t-mobile, ons berichten wanneer er uitzicht is op een definitieve datum dat het probleem opgelost gaat worden?

Reputatie 7

@docaveman42 @janjoost Op dit moment lijken er problemen met TV te spelen op het glasvezel netwerk wat kan leiden tot blokkerig/stotterend beeld, excuses voor het ongemak. We zijn de oorzaak hiervan aan het onderzoeken en werken er met man en macht aan om het zo snel mogelijk op te lossen!

@docaveman42 Zou je mij een privébericht willen sturen met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer? Dan meld ik jou aan bij onze technische specialisten, ze zijn op dit moment namelijk nog op zoek naar voorbeelden. @janjoost jou heb ik zojuist ook aangemeld.

Reputatie 7

@janjoost Onze technische dienst heeft vanuit hier een aantal aanpassingen gedaan waardoor het issue voor jou verholpen zou moeten zijn, kan je dit bevestigen? :relaxed:

Reageer