Beantwoord

Haperingen van tv-signaal in Enschede

  • 13 december 2017
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Geachte medewerker,

Ik heb al een aantal maanden herhaaldelijk last van haperend tv-signaal. N.m.i. is het internetsignaal prima.
Het haperen is storend, komt dagelijks meerdere malen voor. Soms meerdere keren in 5 minuten en soms een enkele keer per uur.
Ik heb jullie 6 stappenplan reeds meerdere keren uitgevoerd. Helaas zijn de haperingen hiermee niet verholpen.

Graag zie ik dit verholpen worden
icon

Beste antwoord door Sander 18 december 2017, 17:06

Hey Frankydiv9,

Goed dat je het hier even aankaart. En mijn complimenten voor het doorlopen van die zes stappen. Bizar dat je het euvel nog niet gevonden hebt. Mag ik je nog iets vragen over de opstelling?

1) Hoe is de TV Box verbonden met het modem? Zit hier nog iets van apparatuur tussen? Zo ja wat? Zo nee, heb je ook getest met een andere kabel?
2) Werkt internet wel goed?
3) Welke melding zie je op TV?

Met deze drie vragen hoop ik duidelijk te krijgen wat de oorzaak kan zijn!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Hey Frankydiv9,

Goed dat je het hier even aankaart. En mijn complimenten voor het doorlopen van die zes stappen. Bizar dat je het euvel nog niet gevonden hebt. Mag ik je nog iets vragen over de opstelling?

1) Hoe is de TV Box verbonden met het modem? Zit hier nog iets van apparatuur tussen? Zo ja wat? Zo nee, heb je ook getest met een andere kabel?
2) Werkt internet wel goed?
3) Welke melding zie je op TV?

Met deze drie vragen hoop ik duidelijk te krijgen wat de oorzaak kan zijn!

Reageer