Beantwoord

Harddisk recorder neemt programma's niet op

  • 12 April 2017
  • 5 reacties
  • 816 Bekeken

Ik heb slechts één programma op mijn harddisk staan en toch worden de programma's niet helemaal opgenomen. Waar gaat het mis ?
icon

Beste antwoord door Brian 8 August 2017, 17:04

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi emenem, welkom op het klantenforum.

Heb je de decoder al een keer van het stroom gehaald om 'm even te laten resetten? Misschien helpt het.

Staan de instellingen goed? Neem je bijvoorbeeld 5 minuten extra op? Wat mij wel eens overkomt is dat de begintijd van een programma opeens verschuift, waardoor je de laatste paar minuten mist (zelfs met 10 minuten extra, vooral RTL heeft er een handje van om dingen te verschuiven). Zou dat bij jou ook zo kunnen zijn, of mis je steevast een stukje van elke opname die je maakt, ongeacht de zender?
Ik worstel met hetzelfde probleem. Ik heb één programma van 1 u. 41 min. opgenomen en het systeem geeft aan dat er nog maar 0 uur over is, zodat geen enkel nieuw programma meer wordt opgenomen. Resetten helpt niet. Wie weet er een oplossing?
Reputatie 7
Hey Trude, daar gaan we meteen naar kijken! Zou je onderstaande stappen eens willen proberen?

Probeer als eerste een reset van je TV Box. Haal hiervoor éérst de internetkabel er uit en haal hem daarna van de stroom af. Haal vervolgens ook de stroom van je modem af en steek deze na ongeveer 10 seconden weer in het stopcontact.
Sluit zodra alle lampjes van het modem branden de TV Box weer aan, je krijgt dan de melding 'Ethernet not detected, Please connect ethernet cable' te zien. Sluit daarna de internetkabel weer aan.
Controleer nu of je weer op kan nemen. Mocht dat niet het geval zijn probeer dan de volgende stappen:

1. Ga naar Menu
2. Klik op Instellingen
3. Klik op Systeeminformatie
4. Klik op Herstart
5. Klik op Herstart gebruikersinterface

Ik hoor graag of het met deze stappen gelukt is!
Dankjewel Brian, het is gelukt, de harde schijf is leeg en ik kan weer opnemen.
Reputatie 7
Hoi Trude,

Dank je wel voor de terugkoppeling, dat is altijd fijn om te lezen. 🙂 Welkom op het forum!

@emenem, is het jou ook alweer gelukt op volledige programma's op te nemen? Werkt de pauzeknop nog wel?

Houd je ons op de hoogte?

Reageer