Beantwoord

Harddisk vol

  • 19 January 2018
  • 8 reacties
  • 215 Bekeken

Er is geen enkel programma opgeslagen op de harddisk recorder en toch blijft de schijfruimte vol en kan er bijna niets meer worden opgenomen. 95% is vol terwijl er niets op staat. Kan dit verholpen worden?
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 19 January 2018, 12:41

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Hallo jolliexxx,

Dat is vervelend. wil je wat opnemen is er geen ruimte meer.
Ik ben bang dat een moderator even een reset moet geven aan de settopbox zodat echt alles er weer af is.
Reputatie 7
Hey jollie, ik zie dat mijn collega inmiddels de TV Box al heeft gereset, helemaal goed, veel kijkplezier!
dit is een bekend probleem (speelt al meer als een jaar) en kan vaak ook worden opgelost zonder hulp van T-Mobile:
Herstart de box via het menu, daarna zie je een opname die te lang heeft doorgelopen. Als je deze verwijderd heb je ook weer voldoende ruimte zonder dat je alle eerdere opnames kwijt bent.
Word inderdaad eens tijd dat dit wordt opgelost...

Nadat mijn box een aantal keren een hele lange opname heeft gemaakt (door niet te stoppen, zie ander topic van mij), was de harddisk vol. De onnodige opnames verwijderd en de disk blijft voor 95% vol. In totaal staat er 13 uur opnames op…

Elke reset of powerflip had geen effect. Een reset naar fabrieksinstelling is niet gewenst, tenzij T-Mobile mijn 13 uur opnames eerst kan veiligstellen en na de reset kan terugzetten.

Gaat om opnames die niet terug te kijken zijn of via andere wijze terug te halen zijn. CBeebies is niet via YouTube terug te kijken. Graag een oplossing.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @the_menace,

 

Goed dat je hiermee aan de bel trekt, het is natuurlijk niet fijn wanneer je opnamefunctie niet helemaal werkt zoals je het verwacht had. We zijn momenteel bezig met onze nieuwe Cloud Opnames. Wanneer dit een officiële release krijgt weet ik nog niet, maar dat het eraan komt is een feit! Zodra dit gelanceerd wordt, ben je niet langer afhankelijk van de harddisk zelf, maar kun je dus opgenomen programma’s en films in de T-Cloud opslaan. Hopelijk biedt dit voor jou een oplossing. 

 

Op dit moment hebben we geen mogelijkheid om jouw opnames ergens anders op te slaan zodat je een fabrieksreset kunt doen zonder de data te verliezen. Sorry voor het ongemak. Wat je wel altijd kunt proberen als er issues zijn met de opname Box is om de userinterface te resetten. Hoe je dat doet, lees je hieronder:

 

Voer een herstart gebruikersinterface uit. Helpt dit?

 

► Hoe doe ik dat?

1. Ga naar Menu
2. Klik op Instellingen
3. Klik op Systeeminformatie

4. Klik op Herstart
5. Klik op Herstart gebruikersinterface


De interface zal nu herstarten dit kan tot 2 minuten duren. 3 puntjes verschijnen linksboven in beeld.

Dank voor de update Jason. Ik ben benieuwd wanneer de release er komt.

De reset van gebruikersinterface levert geen resultaat voor dit probleem.

Hoe kan ik een factory reset uitvoeren?

Reputatie 7

Hey @the_menace,

Jammer dat de reset van de gebruikersinterface niet heeft geholpen. Ik wil graag op afstand een fabrieksreset van je TV Box inplannen. Let wel op dat al je opgenomen programma's hiermee komen te verdwijnen. Wellicht zijn er nog een paar programma's die je eerst wenst te kijken. Stuur mij een privébericht zodra ik dit voor je in orde kan maken. :relaxed:

Reageer