Beantwoord

Harde schijf vol

  • 21 March 2018
  • 3 reacties
  • 173 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik ben sinds kort overgeschakeld van KPN naar T-mobile thuis, maar ondervind nu wel de verschillen. Op een laptop kijken is niet mogelijk, mijn harde schijf zit wel erg snel vol en lijkt vol te blijven ondanks het verwijderen van opnames en Netflix is niet beschikbaar terwijl ik wel korting op Netflix heb gekregen bij mijn mobiele abonnement.
Opnemen via een server zodat ook op de mobiele apparaten en andere tv boxen opnames ingesteld en bekeken kunnen worden zou een hele verbetering zijn.
icon

Beste antwoord door Sterre 23 March 2018, 10:21

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hoi Marco76,

Welkom bij T-Mobile Thuis! Ik ben blij dat je er bent. Graag geef ik je duidelijkheid over onze TV-dienst. Het is momenteel inderdaad nog niet mogelijk om via je laptop te kijken. Wel kun je via een tablet of smartphone de gratis app TV Anywhere downloaden en zo TV-kijken. Netflix kun je via een Smart TV wel kijken, maar inderdaad niet via onze TV Box. Onderzoek hiernaar loopt! De actie die T-Mobile Mobiel heeft, staat los van T-Mobile Thuis. Via Mobiel kun je dus wel Netflix kijken. Wat betreft de opnames: dat jouw harde schijf zo snel vol zit hoort niet! Heb je al een reset uitgevoerd? Zo schud je de TV Box als het ware wakker. Ook het opnemen via een server zijn we aan het onderzoeken. Houd onze Community Wishlist in de gaten voor updates! 🙂 Mocht je nog vragen hebben, of de harde schijf blijft vol, laat mij het dan gerust weten. Ik help je graag verder!
Bedank voor de reactie.. ik heb de reset uitgevoerd zoals beschreven, maar de schijf blijft vol. Kan er een andere reset gedaan worden?
Reputatie 7
Dat kan zeker, dat doe ik maar al te graag voor je! Zojuist heb ik jouw TV Box een harde reset gegeven om hem wakker te schudden. Merk je verschil?

Reageer